Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان افزود: سه هزار و ۴۶ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده استان تعمیر شد. و کار تعمیر ۵۵۴ واحد مسکونی دیگر هم که در ماه‌های اخیر آثار سیل در آن‌ها نمایان و شناسایی شدند نیز آغاز شده است.


اسکندر اسکندری ادامه داد: علاوه بر بهسازی و مرمت واحد‌های مسکونی آسیب دیده مددجویان کمیته امداد گلستان، کار ساخت دو هزار و ۱۷۵ واحد نیازمند به بازسازی مددجویان نیز با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است و برای بیشتر این واحد‌ها پروانه ساختمانی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندری ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده، تا قبل از فرا رسیدن سال جدید، مددجویان در خانه‌های نوساز خود مستقر می‌شوند.


به گفته او، کمیته امداد علاوه بر کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش بینی شده ازسوی دولت و بنیاد مسکن برای تعمیر و بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده مددجویان، برای بازسازی مسکن مددجویان مناطق شهری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و برای مددجویان مناطق روستایی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده است.


انتهای پیام / فا


تعمیر و نوساز خانه‌های آسیب دیده از سیل در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل اخبار استان ها کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم