Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو کواچ می گوید مارتینز و بواتنگ در بایرن مونیخ ماندنی هستند.

طرفداری - بایرن مونیخ فصل گذشته را با قهرمانی در بوندس لیگا و دی اف بی پوکال به پایان رساند. در فصل جدید هم آنها بعد از پیروزی برابر پادربورن، به صدر جدول رسیده اند.

به گزارش Welt، نیکو کواچ به ارزیابی وضعیت فعلی بایرن مونیخ پرداخته است:

تا کنون از فصل جدید راضی بوده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چیزی که عصبانی ام کردف تساوی 2-2 برابر هرتابرلین بود. در جام حذفی هم خوب بازی کردیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم شروع خوبی داشتیم. به نظرم می توان به عملکردمان نمره 2 داد. ما خوب بازی می کنیم و نمایش های جذابی داریم. بایرن موقعیت های گل زیادی در هر بازی ایجاد می کند و گل های زیادی به ثمر می رساند. می خواهیم روز به روز بهتر شویم. باید در بیش از 80 دقیقه بازی، توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. البته هیچ تیمی نمی تواند در تمام 90 دقیقه حاکم میدان باشد. می خواهیم بیشتر گل بزنیم.

در مورد ماندن مارتینز و بواتنگ در بایرن مونیخ:

البته که می مانند. من اعتماد کامل به خاوی و ژروم دارم. هر دو در پیش فصل خوب کار کردند. ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم و طبیعتا بازیکنان هم باید تصمیمات کادر فنی را قبول کنند.

در مورد تهدید تیم ملی آلمان از سوی اولی هونس:

او بعدا به روشنی گفت که حرف های تندی زده و از این بابت متاسف است. شما همیشه از اعضای خانواده تان محافظت می کنید. بایرن مونیخ مثل یک خانواده برای اولی هونس است و نویر هم عضوی از این خانواده. من قبلا سرمربی تیم ملی بوده ام و می دانم که باشگاه ها باید بازیکنان شان را به تیم های ملی بفرستند.

وی در نهایت افزود:

قهرمانی هایی که به دست آوردیم و نحوه بازی مان نشان می دهد که در مسیر درست قرار داریم. مدیران باشگاه هم نقش مهمی در این میان ایفا می کنند. ما تعامل پویایی با هم داریم. حتی این ارتباط نسبت به فصل قبل، بهتر هم شده است. من حس می کنم که به من اعتماد دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست