Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:54:54 GMT

دشمن، نگران درافتادن با ایران است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۸۳۱۲

دشمن، نگران درافتادن با ایران است

"محمدحسین صفار هرندی" یکشنبه شب در آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و ۴۰۰ شهید شهرستان تفت یزد افزود: باید قدردان شهدا باشیم؛ این اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون کار بزرگی است که حاج احمد متوسلیان و همرزمانش انجام دادند و همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه حاج احمد متوسلیان یک سر و گردن از حماسه آفرینان دفاع مقدس بالاتر است، وی را پایه‌گذار مقاومت عنوان کرد و افزود: کاری که او در لبنان انجام داد پایه گذار مقاومتی بود که بعدها مشعل آن روشن نگه داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحمیل جنگ، توهم صدام بود، گفت: صدام در این توهم بود که ایران تازه از انقلاب بیرون آمده نیروسازی نکرده و تجهیزات لازم را ندارد پس می توان سریع ایران را گرفت.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه به این توهم دامن می زد نابسامانی های داخلی کشور بود که به بیرون منتقل شد.

صفار هرندی ادامه داد: در ۲۰۰ سال گذشته هرگاه وارد جنگی می شدیم یک تکه از کشورمان جدا می شد ولی در دوره انقلاب اسلامی یک وجب از خاک ما جدا نشد.

سرهنگ علیرضا زارع، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در ابتدای این یادواره به ارائه آماری از شهدا، رزمندگان و ایثارگران شهرستان تفت پرداخت و گفت: شهرستان تفت ۲ هزار رزمنده به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کرده و ۶۰۰ شهید تفتی تبار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که از این تعداد ۳۵۱ شهید در شهرستان مدفون هستند؛ همچنین تفت بیش از ۶۰۰ جانباز و ۳۹ آزاده دارد.

۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تفت شهدا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است