Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدایار حسنوند، مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان از پرداخت هفت هزار فقره تسهیلات آسان خبر داد و گفت: سیاست صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فرهنگ‌سازی و احیای سنت الهی قرض‌الحسنه است.

وی به فعالیت‌های قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت اشاره کرد و گفت: تسهیلات این صندوق بدون کارمزد و ضمانت آسان در زمینه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به‌منظور رفع نیازهای ضروری محرومان جامعه و باهدف تأمین هزینه‌های درمان، اشتغال، دیه جرائم غیر عمد، محکومین، ودیعه مسکن اجاره‌نشین‌ها، کمک‌هزینه ازدواج، پرداخت تسهیلات اشتغال انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأمین ۲۰ میلیارد تومانی اعتبار پرداخت وام کارگشایی به سیل‌زدگان

مدیر شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان با اشاره به تأمین ۲۰ میلیارد تومانی اعتبار پرداخت وام کارگشایی به سیل‌زدگان استان گفت: تاکنون چهار هزار ۱۷ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به سیل‌زدگان پرداخت‌شده و در صورت درخواست متقاضیان جدید امکان پرداخت وام وجود دارد.

وی بابیان اینکه فرهنگ‌سازی جـهت توسعه وام قرض‌الحسنه و هدایت منابع سازمانی کمیته امداد، ظرفیت‌های مالی و اعتباری هم‌وطنان نیکوکار از اهداف اولیه تأسیس صندوق بوده افزود: در صورت استقبال مردم شریف استان لرستان از سپرده‌گذاری در راستای تحقق بانکداری اسلامی بسیاری از مشکلات محرومین از این طریق قابل‌رفع می‌باشد.

۴۶

کد خبر 1305301

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وام تسهیلات بانکی کمیته امداد فقر پول سیل لرستان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق