Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، صبح امروز، هشتم مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی صبحگاهی خانوادگی در اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی و هفته نیروی انتظامی، دو همایش پیاده‌روی مجزا درشهرستان اردبیل برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش‌های پیاده‌روی با مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با همکاری فرماندهی انتظامی استان و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش پیاده‌روی صبحگاهی با ایجاد ایستگاه‌های ۱۲ گانه جمعه ۱۲ مهرماه با اهدای جوایز نفیس در محل دریاچه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود.
آقاخانی گفت: همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اردبیل همزمان با این همایش پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی را به مناسبت اربعین از امامزاده سید صدرالدین تا امامزاده حلیمه خاتون روستای آقاباقر اجرا می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده که امیدواریم بتوانیم همچون همیشه شاهد حضور گسترده و پرشور مردم دراین همایش‌ها باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن اربعین پیاده روی نیروی انتظامی همایش اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل