Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در دیدار سرهنگ مهدی نظری منظم، مدیرکل تربیت بدنی معاونت تربیت و آموزش ناجا کشور و هیئت همراه با وی که در محل این اداره کل انجام شد، ضمن تسلیت ایام صفر و آروزی قبولی عزاداری ها، از حضور سرهنگ نظری و همکارانشان در اداره کل ورزش و جوانان تشکر کرد و گفت: باعث افتخار بنده است که در اولین روزهای کاریم در خدمت پرسنل زحمت کش ناجا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: این حضور در روزهای اول بتواند سرآغازی برای تعاملات بیشتر در حوزه ورزش در هر دو مجموعه که مکمل یکدیگر هم هستند، باشد و بتوانیم بهره برداری خوبی برای رشد و ارتقاء سطح ورزش و حضور جوانان داشته باشیم.

پاریزی آسیب های اجتماعی را بزرگترین معضل فرهنگی امروز جامعه عنوان کرد و افزود: می توانیم چه از طریق هیئت ها و چه باشگاه ها با استفاده از ظرفیت های دو دستگاه، نهایت بهره برداری را داشته باشیم تا کمترین آسیب اجتماعی را در سطح جامعه شاهد باشیم.

وی انجام فعالیت های مشترک و دستورالعمل های دوسویه که در دو حوزه وجود دارد را در کمک به ارتقاء حوزه ورزش موثر دانست و تصریح کرد: ما از این تعاملات استقبال می کنیم، لذا اگر قرار است تفاهم نامه ای منعقد شود تا بر اساس آن بتوانیم فعالیت های مشترکی را داشته باشیم، ما آمادگی خود را اعلام می کنیم.

پاریزی برقراری تعاملات بیشتر در زمینه پرسنل، سربازان وظیفه و مراکز آموزشی سطح استان را از دیگر برنامه های پیشنهادی این اداره کل اعلام کرد و بیان داشت: حسب وظیفه کاری و ذاتی که شما دارید، مهمترین بخش، تأمین امنیت جامعه است که نیاز است پرسنل برای انجام آن به سطح خوبی از آمادگی جسمانی برسند.

وی گفت: در مورد سربازان وظیفه و مراکز آموزشی که در سطح استان هستند، نیز قطعا ظرفیت های مناسبی وجود دارد که ما بتوانیم این ظرفیت ها را به نفع حوزه ورزش بهره برداری کنیم.

پاریزی افزود: برای سربازان وظیفه می توان با یک برنامه ی منظم، به مسیر زندگی و ظرفیت ورزشی شان نظم داد، چرا که در شرایط سنی خاصی هستند و پذیرش دارند که در مجموعه بتوانند این فعالیت ها را داشته باشند.

وی تصریح کرد: جای بسی خوشحالی است، گستردگی و جذابیت ذاتی ورزش توانسته در بخش های مختلف جامعه ظهور و بروز کند، به طوری که همه درگیر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: تعداد ادارات کلی که زیرمجموعه تربیت بدنی ناجاست، اهداف بسیار خوبی را دنبال می کنند و تقریبا مکمل کارهای ماست.

پاریزی از آمادگی این اداره کل در بحث مسابقات مهارت های پلیس خبر داد و گفت: ما به عنوان اداره کل ورزش و هیئت های ورزشی به عنوان زیرمجموعه های ما آمادگی دارند تا مسابقات را با بهترین کیفیت ممکن برگزار کنند.

وی افزود: در بحث مهارت آموزی سربازان نیز اگر اقداماتی از سوی ما نیاز است انجام شود، مکاتاباتی داشته باشید تا همکاران و هیئت ها را درگیر کنیم، عملیاتی از این موضوع بهره برداری داشته باشند.

پاریزی به فعالیت های حوزه ناجا هم به لحاظ نیروی انسانی و هم زیرساخت هایی که در حوزه ورزش ناجا در سراسر کشور ساخته شده اشاره و تصریح کرد: می توان از این ظرفیت ها برای تکمیل یکدیگر بهره جست.

وی ورزش را بزرگترین ظرفیت برای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با استفاده از ظرفیت های یکدیگر افزایش شادی و نشاط را در جامعه به دنبال داشته باشیم.

پاریزی از سیاست های کلان مجموعه ناجا در حوزه ورزش قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان استفاده از ظرفیت جامعه نیروی انتظامی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن کریم به اهمیت شورا و مشورت اشاره شده و خداوند در آیه «والذین استجابوا لربهم و اقاموالصلواه و امرهم شوری بی نهم و مما رزقنهم ینفقون» در کنار شورا بزرگترین ارکان دین یعنی نماز را ذکر کرده است.

وی افزود: از سعادت جامعه اجرای عدالت است که قدم‌های زیادی در این راستا برداشته شده است اما باز هم نیاز به استمرار دارد.

وی بیان کرد: خداوند بر پیامبر نیز تاکید داشته که با مردم مشورت کند و در امور مختلف مشورت را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه سنندج وظیفه دولت عدالت مدار را توجه به جامعه و مبارزه با فقر و تبعیض خواند و اعلام کرد: مسؤولان لاید زمینه رفع محرومیت را در جامعه فراهم کنند چرا که جامعه‌ای که در فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی باشد شور و مشورت نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: کار و فعالیت اقتصادی در برنامه‌ریزی مسؤولان قطعاً وجود دارد اما باید برای رونق اقتصادی از ظرفیت‌ها استعداد جوانان نیز بهره برد و همه ظرفیت‌ها را بکار بست.

ماموستا رستمی خواستار توجه به اشتغال و رفع بیکاری جوانان شد و جهش تولید و رونق اقتصادی را نیازمند توجه و همراهی مسؤولان و مردم دانست.

کد خبر 6090892

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود