Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@11:38:38 GMT

فروش ۲۴.۸ میلیارد تومان سفته و برات در پایتخت

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۹۳۳۴

فروش ۲۴.۸ میلیارد تومان سفته و برات در پایتخت

براساس آمار بانک مرکزی حدود ۲۴ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان سفته و برات در ۵ ماه ابتدای سال در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۳۵.۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بر اساس آمار بانک مرکزی بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان سفته و برات در مرداد ماه ١٣٩٨ در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۴.۵ درصد افزایش داشته است.

 

همچنین در پنج ماه اول سال ١٣٩٨ حدود ۲۴ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۳۵.۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در مردادماه ١٣٩٨ معادل ۸۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهر تهران واخواست شد. در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۹۶.۱ و ۷۲.۷ رسید که در مقایسه با ماه قبل از لحاظ تعداد ۴۶ درصد افزایش و از لحاظ مبلغ ١٩ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل شاخص تعداد و مبلغ به ترتیب ۱۰.۵ درصد و ۱۵.۹ درصد افزایش داشته است.

 

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در مردادماه ١٣٩٨ به عدد ۷۵.۶ رسید. عدد شاخص مذکور در مردادماه ١٣٩٧ معادل ۷۲.۱ بوده است. در پنج ماه اول سال ١٣٩٨ معادل ۳ هزار برگ سفته و برات بـه مبلغی معادل ۶۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در شهر تهران واخواست شد.

 

در این دوره متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۷۵.۸ و ۶۷.۸ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۹.۸ درصد و ۴۴.۱ درصد کاهش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در پنج ماه اول سال ١٣٩٨ به عدد ۹۱.۴ رسید. عدد شاخص مذکور در پنج ماه اول سال ١٣٩٧ معادل ۱۳۴.۲ بوده است./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس نماز جمعه خطبه های نماز جمعه کانون های مساجد نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع سفته و برات سفته تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟

به گزارش خبرآنلاین، کیفیت هوای پایتخت امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص ۶۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.پ

ایرنا در خبری نوشت: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای پایتخت عدد ۶۳ را نشان می‌دهد که نشانه شرایط قابل قبول یا همان سالم است و این درحالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۵۴ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند. در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

مطابق جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبز رنگ شرایط «پاک»، زرد رنگ شرایط «قابل قبول»، نارنجی‌ رنگ شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس»، قرمز رنگ شرایط «ناسالم» و رنگ بنفش‌ شرایط «بسیار ناسالم» را نشان می‌دهد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902935

دیگر خبرها

  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است