Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته همچنان شرایط برای انتقال صنایع نیمه مزاحم در این شهرستان فراهم نیست.

او افزود: برخی مسائل و زیر ساخت‌ها از جمله بهسازی و آسفالت معابر، واگذاری پلاک ها، تکمیل فاز دو شهرک و نصب انشعابات همچنان حل نشده باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی اضافه کرد: شهرداری بروجن و سایر دستگاه‌های خدماتی موظفند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقدمات استقرار صنایع نیمه مزاحم در این شهرک کارگاهی را فراهم نمایند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

شرایط برای انتقال صنایع نیمه مزاحم در بروجن فراهم نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی