Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی آلمان با توجه به قوای جسمانی خودش می‌توانست به بازیکنی موثر در لیگ برتر تبدیل شود. 

طرفداری- نیکلاس زوله فاش کرد که در سال ۲۰۱۷ و قبل از انتقال به بایرن مونیخ، در مسیر انتقال به لیگ برتر انگلیس قرار داشته است. 

به گزارش سایت گل، این مدافع بلند قامت در ازای ۲۰ میلیون یورو از هوفنهایم به باواریایی‌ها پیوست و تا کنون پس از انجام ۶۴ بازی برای این تیم، به دو عنوان قهرمانی در بوندس لیگا دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شد چلسی قبل از انتقال زوله به آلیانتس آرنا به او علاقه داشت و البته تیم‌های دیگری از لیگ برتر هم این بازیکن را زیر نظر داشتند. 

یکی از تفکراتم رفتن به لیگ برتر بود. لیگ برتر یکی از لیگ‌هایی است که واقعا خواستار بازی کردن در آن هستم. در آن برهه اما انتقال به مونیخ را بهترین قدم دانستم. و همان طور که می‌توانید ببینید از حضور در بایزن خیلی خوشحالم. نه فقط به خاطر این که مسیری رو به رویم باز شد، بلکه به خاطر این که طرفداران و عوامل باشگاه همگی خیلی خوب هستند. 

زوله می‌داند که تیمش در وسط هفته بازی آسانی مقابل تاتنهام به عنوان فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پیش رو ندارد ولی بایرن مونیخ را بخت اول پیروزی در آن مسابقه می‌داند.

بازی به شدت سختی مقابل تیمی قدرتمند از لحاظ قوای جسمانی خواهیم داشت. باید بازی خودمان که بر مبنای مالکیت بالای توپ است را انجام دهیم و در آن حالت می‌توانیم هر حریفی را شکست بدهیم. می‌خواهم به بهترین مدافع میانی دنیا تبدیل شوم، قهرمان لیگ قهرمانان شوم و یک یا چند جام دیگر با تیم ملی کسب کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت با پیروزی اشتوتگارت به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و اشتوتگارت عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اشتوتگارت به‌پایان رسید.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹، جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های اشتوتگارت را به ثمر رساندند.

تک گل بایرن‌مونیخ را هری کین در دقیقه ۳۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت کد خبر 750534

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟