Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@05:36:00 GMT

فعالیت تیم تنیس آبادان راکد مانده است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۰۰۶۹

فعالیت تیم تنیس آبادان راکد مانده است

پروین حبیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: تنها تیم تنیس خاکی در آبادان متعلق به شرکت پالایش نفت آبادان است.

وی افزود: این تیم در گذشته در لیگ دسته دو فعالیت داشته و هم اکنون به علت کمبود بودجه فعالیت آن راکد مانده و فقط تمرینات به صورت بومی انجام می‌شود.

مربی تیم بانوان هیات تنیس آبادان در خصوص مسابقات پیش رو عنوان کرد: تاکنون هیچ منبعی برنامه و تقویم ورزشی به اینجانب اطلاع نداده است به همین دلیل این تیم به عنوان پالایشگاه آبادان و همچنین تیم تنیس هیات آبادان شناخته می‌شود؛ تمرینات در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه درمحل زمین‌های تنیس خاکی شرکت پالایش نفت به صورت مستمر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با تاکید بر اینکه تیم هیات تنیس آبادان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در هیچ تورنمنت و مسابقه‌ای شرکت نکرده است، تصریح کرد: هرچند که رشته تنیس خاکی ورزشی با علاقمندان خاص و دارای درآمدی مطلوب را می‌طلبد با این وجود احداث زمین‌های مناسب در محلات مورد نظر یکی از ارکان معرفی و رشد این ورزش است. همانند سایر رشته ها این رشته نیز باید از دوران دبستان آغاز شود تا بتوان به نتیجه مطلوب و مورد نظر رسید.

وی در خصوص نحوه ثبت نام توضیح داد: از آنجایی که مالک زمین‌های تنیس شرکت پالایش نفت آبادان است به همین دلیل فقط کارکنان پالایشگاه و خانواده‌های آنها می‌توانند از زمین‌های مذکور بهره‌مند شوند. اعضای علاقمند خانواده کارکنان پالایشگاه برای ثبت نام می‌توانند به امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان مراجعه و ثبت نام کنند.

مربی تیم بانوان هیات تنیس آبادان با اشاره به تشکیل هیات تنیس منطقه آزاد اروند، گفت: با توجه به اینکه از برنامه‌ها، بودجه و نمودار سازمانی هیات تنیس منطقه آزاد اطلاع موثقی ندارم اظهار نظرکارشناسی نمی‌توانم داشته باشم اما آنچه مسلم است تشکیل هیات تنیس توسط منطقه آزاد با استفاده از افراد صالح، کاردان، شایسته و ترجیحا بومی که دربرگیرنده کلیه علاقمندان درشهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر است می‌توان با جذب مشتاقان به این رشته امیدوار به توسعه این ورزش در منطقه بود.

حبیبی اضافه کرد: شکلگیری هر پدیده‌ای زمان و مکان و امکانات خاص خود جهت شروع، ادامه و پویایی آن را می‌طلبد و رشته تنیس در آبادان قدمت بیش از ۷۰ سال را دارد و مکان‌های شناخته شده‌ای را نیز دارا است.

وی یادآور شد: آنچه که در این ‌شهر مغفول مانده کمبود امکانات و عدم‌ توزیع عادلانه حداقل امکانات موجود در بین عموم شهروندان است؛ درصورت مشخص شدن متولی دلسوز، با انگیزه، کاردان و مجرب و همچنین داشتن برنامه و امکانات اولیه، با فراخوان عمومی درسطح شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر به طور حتم نوجوانان و جوانان زیادی جذب رشته تنیس خاکی خواهند شد.

مربی تیم بانوان هیات تنیس آبادان در پایان گفت: نظارت بر عملکرد متولیان امر خصوصا تیم سرپرستی و مربیگری و شفاف بودن کاردهی سالیانه و همچنین آسیب شناسی عدم‌ پیشرفت کمی و کیفی احتمالی امری لازم محسوب می‌شود.

46

کد خبر 1305318

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تنیس امکانات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه هماهنگی برنامه عملیاتی ساماندهی رشته مقاطع و رشته محل های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سید مهدی رضایت، رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی و مسؤول برنامه ساماندهی برنامه های آموزشی با اشاره به تدوین «سند ساماندهی برنامه های آموزشی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت» گفت: این جلسه با هدف بررسی نحوه ورود و اجرایی شدن این سند با حضور نمایندگان دبیرخانه ها، مرکز سنجش، مرکز نصر و دبیرخانه های شورای عالی برنامه ریزی و شورای گسترش و امور هیات علمی تشکیل شد.

وی بر ضرورت هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه اجرا تاکید کرد و افزود: در این جلسه مواردی نظیر ضرورت وجود یک زیر ساخت هوشمند برای رصد رشته مقاطع و رشته محل ها، داشتن برنامه اجرایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین توجه به اطلاع رسانی مناسب به متقاضیان رشته های مختلف تبادل نظر شد.

رییس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به گزارش دکتر آشتیانی، مدیر امور هیات علمی وزارت بهداشت از وضعیت دانش آموختگان و انجام تعهد و ظرفیت های جذب دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در این نشست مواردی نظیر بازنگری کوریکولوم ها و احراز شرایط شغلی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رضایت ضمن جمع بندی جلسه به نحوه همکاری بخش های مختلف برای تدوین برنامه عملیاتی اشاره کرد.

کد خبر 6087367

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده