Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- نگرانی‌های مقامات هلندی در رابطه با استفاده از سرویس‌های ابری مایکروسافت آفیس به حدی زیادشده است که به اخطار قطع مصرف این سرویس از جانب مقامات این کشور منجر شده است. نگرانی‌های مقامات هلندی در رابطه با استفاده از سرویس‌های ابری مایکروسافت آفیس به حدی زیادشده است که به اخطار  قطع مصرف این سرویس از جانب مقامات این کشور منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، در نوامبر گذشته مشخص شد که محققان هلندی حکم کردند که داده‌سنجی راه دور شرکت مایکروسافت، نقض کننده قوانین GDPR است.
هم‌اکنون گزارش جدیدی از جانب دولت هلند پیشنهاد کرده است که کارمندان دولت از استفاده از Office Online با نرم‌افزارهای موبایل آفیس منع شوند. 
     
شرکت مایکروسافت پس از یافته‌های اولیه در سال گذشته میلادی، با تغییراتی در آفیس موافقت کرد، اما این گزارش جدید نشان می‌دهد که این توافق‌ها به شکل جدی رعایت نشده‌اند.
همچنین در یک نمونه مشخص شد که اطلاعات 300 هزار نفر از کاربران رده بالای آفیس با بسته ‘365 Pro Plus برای ذخیره به ایالات متحده ارسال شده بودند و این رفتار دقیقا مخالف منافع دولت هلند بود.
 
بر اساس این گزارش، اگرچه نسخه‌های دسکتاپ آفیس با توافق‌های یاد شده میان مایکروسافت و دولت هلند مطابقت داشت، اما نسخه‌های آنلاین این سری نرم‌افزارها از قوانین ذکرشده در این توافق‌نامه تبعیت نمی‌کردند.
همچنین مشخص شده است که سه نرم‌افزار موبایل مرتبط با آفیس داده‌های خود را به یک متخصص پروفایلینگ در ایالات‌متحده می‌فرستاد که همین امر نیز نقض مسلم قوانین GDPR است.
 
به‌ این‌ ترتیب کارمندان دولت به منع استفاده از نرم‌افزارهای آنلاین و موبایل آفیس سفارش شده‌اند و از آنها خواسته شده است که تا حد امکان از کاربری‌های دورسنجی ویندوز 10 دوری کنند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هلند مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم