Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، با توجه به آغاز مرحله دوم بهسازی خط ۵ مترو، حدفاصل ایستگاه‌های تهران(صادقیه) -کرج-گلشهر و بالعکس فاصله حرکت قطارهای این خط روز جمعه ۱۲ مهر ماه ۹۸ از هر ۲۰ دقیقه یک قطار به ۴۰ دقیقه یک قطار افزایش خواهد یافت.

گفتنی است از روز شنبه ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ حرکت قطارهای خط ۵ مترو بر اساس روال عادی انجام خواهد شد و انتخاب روز دوازدهم مهرماه برای استفاده بهینه از فرصت تعطیلی روزهای جمعه برای انجام فاز دوم عملیات‌ بهسازی خط ۵ متروی تهران است، چرا که حجم مسافر در آن روز در این خط کاهش می‌یابد و با تغییر فاصله حرکت، می‌توانیم روند انجام عملیات عمرانی را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 456838 برچسب‌ها مترو خط ۵ مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مترو خط ۵ مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی خط ۹ متروی تهران در هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی در خصوص مشخصات کلی و محدوده‌های تحت پوشش خط ۹ متروی تهران اظهار داشت: این خط از مترو نقش مهمی در ایجاد یکپارچگی شبکه مترو دارد به طوری که با تمام خطوط مترو دارای ایستگاه تبادلی است.


وی ادامه داد: خط ۹ مترو بخشی از مسیر حلقه‌ای که به دور قسمت مرکزی تهران کشیده شده است را تشکیل و به محدوده متراکم مرکزی که توسط خطوط موجود مترو پوشش داده نشده، خدمت‌رسانی می‌کند.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: طول خط ۹ مترو بیش از ۵۲ کیلومتر است و ۳۷ ایستگاه با ۲۵ خروجی اضطراری دارد.


هرمزی با اشاره به اینکه خطوط متروی ۱،۲،۳،۴،۶،۷،۸،۱۰و ۱۱ با خط ۹ ایستگاه‌های تبادلی دارد گفت: این خط در طول مسیر خود از محدوده تقی آباد، دولت آباد، بزرگراه امام رضا (ع)، سه راه افسریه، بزرگراه بسیج، بلوار نبرد، فرودگاه دوشان تپه، خیابان دکتر آیت، سرسبز، بلوار هنگام، سایت نیروی دریایی، میدان ملت، خیایان شقاقی، خیابان گیلان، خیابان گل نبی، خیابان کوشا، بزرگراه حقانی، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان ایران زمین، میدان صنعت، پارک پردیسان، بلوار ایوانک، بزرگراه همت، دهکده المپیک، بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک عبور کرده و در انتها به منطقه چیتگر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • وضعیت بارندگی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • ◄ حرکت قطار انجمن مهندسی دریایی بر ریل پیشرفت
  • افزایش سرعت سیر قطارهای باری راه آهن جنوب
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟