Web Analytics Made Easy - Statcounter

احکام اعضای شورای سیاست گذاری کانون‌های مساجد کرمانشاه با حضور مدیرکل امور پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ستاد عالی هماهنگی کانون های مساجد کشور به مسئولین اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، احکام اعضای شورای سیاست گذاری کانون های مساجد استان کرمانشاه، صبح امروز(دوشنبه، ۸ مهر) با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ستاد عالی هماهنگی کانون های مساجد کشور به امام جمعه و مسئولان دستگاه های مختلف استان اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حکم دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر انتصاب حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به ریاست این شورا را به ایشان تقدیم کرد.

 

شورای سیاست‌گذاری کانون‌های مساجد در هر استان، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۸۰۷ تشکیل شده و اعضای آن از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین می‌شوند.

 

بر اساس این مصوبه، شورای سیاست‌گذاری‌ کانون‌های مساجد در هر استان متشکل از ٩ نفر است که عبارتند از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار، مدیرکل تبلیغات استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه در استان، مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیرستاد استانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و فرمانده بسیج استان.

 

گفتنی است، درحال حاضر بیش از ۲۴ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور وجود دارد و بیش از دو میلیون نفرعضو این کانون‌ها بوده و در آن فعالیت می کنند.

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نماز جمعه اصفهان نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع پیاده روی اربعین اربعین اعطای احکام شورای سیاست گذاری کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هادی میرطاهری دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» گفت: رویداد فرهنگی مسابقه پارس آرا با هدف ارایه طرح‌های شخصیت‌ها و ایده‌های برتر در بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس، ۱۹ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ملی پارس آرا به مرحله سوم رسیده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم به گونه‌ای طرح‌ریزی شد که از یک سو طراحان شخصیت، خالقان کاراکتر بتوانند طرح خودشان را برای کسب و کارهای حوزه بازارپردازی ارائه بدهند به نوعی که با همرسانی هر صاحب شخصیت با این کسب و کارهای فرهنگ بنیان بتوانیم یک شریک تجاری برای هر طرح شخصیت با هدف توسعه زنجیره‌ای از محصولات حول محور هر شخصیت اتفاق بیفتد.

دبیر اجرایی مسابقه ملی «پارس آرا» در ادامه گفت: مرحله سوم پارس آرا در قالب یک نشست تخصصی ارایه می‌شود که در بستر بخش مانوین نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود و در این جلسه صاحبان طرح‌های شخصیت در مورد ظرفیت‌های شخصیت از حیث اقتصادی، فرهنگی بر روی سبک زندگی فرزندان نسل آینده تولید و خلق شده است، ارائه خودشان را به این کسب و کارها انجام خواهند داد و از بین این طرح‌ها طرحی که ظرفیت بیشتری دارد انتخاب می‌شود و در پایان‌ای نشست در صورتیکه طرح شخصیت انتخاب شود وارد مرحله بعدی می‌شود.

میرطاهری گفت: مرحله بعد پویش رسانه‌ای این شخصیت هاست که شبکه پویا در این زمینه به معرفی این شخصیت‌ها می‌پردازد و در مرحله نهایی برای هر شخصیت در نمایشگاه پایانی غرفه‌ای برپا می‌شود و به فعالان و تولیدکنندگان فرهنگی و ذی‌نفعان اقتصادی فرهنگ و هنر معرفی می‌شوند. در اختتامیه نمایشگاه پایانی که به این منظور برگزار می‌شود، «جایزه روزبه» به برترین طرح شخصیت سال که با رأی مخاطب عمومی، ذینفعان اقتصادی فرهنگ و هنر و فعالان صنایع فرهنگی انتخاب شده است، اعطا می‌شود.

کد خبر 6097332 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی