Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخی گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی قرآن وزارت بهداشت با رقابت شرکت کنندگان دو استان کرمانشاه و همدان، با پیروزی تیم دانشگاه علوم پزشکی همدان به پایان رسید.

«حسین فرخی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال بخشی‌ تحت عنوان مسابقات تیمی قرآن به بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فرهنگی  دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در این طرح هر یک از دانشگاه‌های کشور دو گروه تیمی در بخش آقایان و خانم‌ها شامل یک حافظ، قاری و فرد توانمند در حوزه مفاهیم در این مسابقه شرکت می‌کنند.

فرخی افزود: درراستای برگزاری مسابقات تیمی، وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به چند منطقه تقسیم کرد که در این تقسم بندی، دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان، لرستان و کرمانشاه برای رقابت با یکدیگر انتخاب شدند.

 کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: در این بین دانشگاه لرستان به دلیل عدم برخورداری از تیم شرکت کننده در این دور از مسابقات حذف و همدان و کرمانشاه دو رقیب باقی مانده در میدان شدند.

 وی با اشاره به اینکه استان همدان تیمی در بخش خواهران نداشت گفت: مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی قرآن وزارت بهداشت با رقابت شرکت کنندگان دو استان کرمانشاه و همدان، با پیروزی تیم دانشگاه علوم پزشکی همدان به پایان رسید.

فرخی با اشاره به اینکه مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی قرآن وزارت بهداشت با ارزیابی 2 داور به پایان رسید ادامه داد: تیم خواهران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز به دلیل عدم حضور تیم خواهران استان همدان به مرحله نهایی راه یافت.

کارشناس فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تیم برتر به مسابقات نهایی راه می‌یابند عنوان کرد: در مرحله نهایی، 12 نفر در قالب 4 تیم برتر، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو مرحله برگزار می‌شود یادآور شد: مسابقات تیمی و رشته‌های اذان، تواشیح، و دعا خوانی در 11 و 12 مهر ماه سال جاری و رشته‌های آوایی 7 تا 10 ابان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس کانون های مساجد پیاده روی اربعین روزنامه مجلس مسجد طراز اسلامی فرخی مسابقات قرآن وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد