Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:58:10 GMT

۹۰ درصد از تجهیزات پلیس بومی و تولید داخل است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۳۲۴۸

۹۰ درصد از تجهیزات پلیس بومی و تولید داخل است

سردار اشتری با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات پلیس؛ بومی و تولید داخل است، گفت: نیروی انتظامی در مسیر رشد و تعالی حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار«حسین اشتری»  امروز دو شنبه (هشتم مهر) در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: امروز این نمایشگاه به همت بنیاد تعاون ناجا و با حضور 320 غرفه، 312 شرکت و 21 نماینده از کشورهای خارجی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناجا با اشاره به شعار نمایشگاه ایپاس 2019 با عنوان "پلیس، امنیت و ایمنی ، پشتوانه رونق تولید"، افزود: این نمایشگاه از امروز تا 11 مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) آماده بازدید عموم می باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه پلیس در تلاش است با فناوری های روز مأموریت های خود را به خوبی انجام دهد، تأکید کرد: امروز ما در مسیر هوشمندسازی پلیس حرکت می کنیم و در این راستا زیرساخت های لازم درحال ایجاد و تقویت است و ان شاء الله تا سه سال آینده این مهم به نتیجه خواهد رسید.

 

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: هوشمندسازی پلیس نیازمند اعتبارات مالی، بودجه ای و حمایت های معنوی مسئولان مربوطه است.

 

سردار اشتری با اشاره به حرکت نیروی انتظامی در مسیر رشد و پویایی، خاطرنشان کرد: اقداماتمان در راستای هوشمندسازی، قطعا به امنیت و آرامش بیشتر مردم منتج می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بیش از 90 درصد تجهیزات پلیس بومی و تولید داخل است که با همت همکارانم در نیروی انتظامی، همکارانمان در وزارت دفاع و سازمان های مرتبط تولید شده است.

 

فرمانده ناجا با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: فرا رسیدن این هفته را به همکارانم، خانواده هایشان و آحاد مردم تبریک می گویم .

 

وی افزود: بخشی از تجهیزات جدید پلیسی در این نمایشگاه رونمایی شد و بنا داریم از تجهیزات جدید دیگر در هفته نیروی انتظامی رونمایی کنیم.

 

سردار اشتری درباره اقدامات نیروی انتظامی برای برگزاری کنگره بزرگ و معنوی اربعین، خاطر نشان کرد: بیش از 30 هزار نیروی پلیس در مرزهای 4 گانه به زوار خدمت خواهند کرد و البته پس از هفته ناجا، نیروهای دیگری نیز به منظور تقویت سایر همکاران به این مرزها اعزام خواهند شد.

 

وی درباره صدور گذرنامه زیارتی موقت، عنوان کرد: به دلیل تراکم متقاضی، گذرنامه های زیارتی موقت به منظور تسریع در خدمات دهی به زوار صادر می شود که البته این مهم به تأیید مسئولان مربوطه در وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق رسیده است و در تفاهم نامه ای که میان مسئولان دو کشور امضاء شده بود، این موضوع لحاظ شده است.

 

وی گفت: ان شاء الله حامل خبرهای خوبی برای مردم در هفته نیروی انتظامی خواهیم بود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی کانون های مساجد هفته دفاع مقدس ایلام سبک زندگی اسلامی مسجد طراز اسلامی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع سردار اشتری نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ مأموریتی حساس‌تر از این مأموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این مأموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یادآور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر مأموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

کد خبر 6087943

دیگر خبرها

  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی