Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش، به نقش رسانه ها در انعکاس عملکرد پلیس اشاره کرد و گفت: توجه مردم به قسمت اخبار و حوادث مرتبط با پلیس در رسانه ها توانسته است پتانسیل حس همکاری و احساس مسئولیت در قبال امنیت شهر، محله، محل سکونت، کار و تردد در شهروندان را ایجاد کند و موجب انتقال و انعکاس اخبار و اطلاعات به پلیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف پلیس حفظ و ارتقا سطح امنیت در جامعه است، افزود: با توجه به اینکه نیروی انتظامی به عنوان عنصر اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه ایفای نقش می‎کند، رسانه نیز پل ارتباطی بین جامعه و پلیس است.

وی، هفته ناجا را فرصتی برای بیان خدمات نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: سعی خواهد شد برنامه های هفته ناجا به صورت کیفی و پر مخاطب اجرایی شود.

سردار جهانبخش افزود: امروز نیروی انتظامی باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشد و با ارایه آموزش های لازم و اطلاع رسانی، از نظرات آنان در برقراری نظم و امنیت بیشتر بهره بگیرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، هفته ناجا را بهترین فرصت برای ارایه دستاورد های بخش های مختلف نیروی انتظامی دانست و اعتماد سازی بین مردم و ناجا را از دیگر اهداف برگزاری هفته ناجا بیان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی با اعتماد سازی بدنبال کاهش بار امنیتی و انتظامی در ناجا و همسو کردن مردم و تعامل و همکاری آنان در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است.

سردار جهانبخش، تلاش و کوشش همه جانبه و جدی برای هر چه بهتر برگزار کردن هفته ناجا را خواستار شد و افزود: لازم است با بهره گیری از تجربیات سال‌های گذشته و استفاده و بکارگیری تمام توان و امکانات در جهت برگزاری باشکوه تر هفته ناجا در سالجاری، گام برداشته شود.

این مقام انتظامی گفت: امروز پلیس، پلیسی جامعه محور است و به عنوان یک نهاد اجتماعی و تامین کننده نظم و امنیت، تعامل و مشارکت اقشار مختلف جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده است تا بتواند در توسعه نظم و امنیت پایدار در سطوح مختلف جامعه گام های موثرتری بردارد.

وی در این جلسه بر هماهنگی دقیق تر و برنامه ریزی همه جانبه معاونت ها تاکید و تعمیق سطح تعامل با دستگاه های دولتی، غیردولتی و اقشار اجتماعی و ارتقاء فرهنگ ارزش‌گذاری به ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان و خانواده آنان در جامعه را از محوری ترین وظایف ناجا در این هفته عنوان کرد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: پلیس در کنار مردم و در راستای آرامش و تامین نظم و امنیت آنها تلاش می کند و ما باید در جلب مشارکت و اعتماد عمومی مردم از ظرفیت معاونت اجتماعی به خوبی بهره برداری کنیم.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه امنیت پلیس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران