Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد حسنی ارتش با بیان این که یکی از مهمترین دست آوردهای دفاع مقدس صیانت از یک پارچگی و تمامیت ارضی و مرزی میهن اسلامی است، گفت: دست آوردهای هشت سال دفاع مقدس همانند کتابخانه بزرگی است که تا کنون بیش از یک جلد از آن ها خوانده نشده است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام  عباس محمدحسنی در جمع کارکنان پایور و وظیفه پایگاه هوانیروز کرمانشاه با اشاره به رشادت های کارکنان هوانیروز گفت: دست‌آوردهای هشت سال دفاع مقدس همانند کتابخانه بزرگی است که تا کنون بیش از یک جلد از آن ها خوانده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ادامه داد: می‌توانیم دستاوردهای دفاع مقدس را به عنوان افتخارات ملت ایران برجسته کنیم تا نسل جدید بداند پیشینیان و قهرمانان‌شان چه حماسه هائی آفریده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: یکی از مهمترین دست آوردهای دفاع مقدس صیانت از یکپارچگی و تمامیت ارضی و مرزی میهن اسلامی است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به بهانه های شروع جنگ توسط صدام بعثی علیه ایران، گفت: صدام برای جنگ با ایران بهانه های مختلفی را تراشیده بود که هیچ کدام از آن ها حقیقت نداشت و بوسیله آن بهانه‌ها در پی اشغال و انهدام کامل نظام نوپای اسلامی بود.روزنامه رسمی حزب بعث در سال 1360 نوشت که تاکید می‌کنیم  جنگ به پایان نمی‌رسد مگر اینکه رژیم حاکم بر ایران به کلی ریشه‌کن شود زیرا اختلاف‌های اساسی ما برخلاف ادعای خائنان عرب، مربوط به چند صدکیلومتر زمین نیست بلکه جنگ ما، جنگ سرنوشت است.

 

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به گفته صدام مبنی بر اینکه دنبال انهدام کل نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: او وقتی وارد میدان شد و با مقاومت سخت مردم و نیروهای مسلح مواجه شد، راهبردش را عوض کرد و گفت پنج ایران کوچک بهتر از یک ایران واحد است. او گفت ما از ملت‌های ایران دفاع خواهیم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه طبق مدارک موجود بیش از 80 کشور جهان به اشکال گوناگونه به رژیم بعث عراق در جنگ با ایران کمک کردند، افزود: اگر بخواهیم بدانیم رزمندگان ما چه کار با عظمتی انجام دادند باید دست آورد دفاع مقدس را مقایسه کنیم با سرزمین هائی که در 200 سال اخیر  قبل از انقلاب و با اندک تشر بیگانگان در اختیار آن ها قرار داده شد.

 

وی به جدایی حدود 3.5 کیلومتر از مرزهای ایران گفت: هر بار که مملکت داران دویست سال ایران قبل از انقلاب با همسایه ها به مشکل می خوردند، یک گوشه از ایران را از دست  می‌دادند تا غائله خاتمه پیدا کند. در این حاتم بخشی های سرزمینی حدود 3.5 میلیلون کیلومتر از دست رفته است و اکنون به چند ده کشور مستقل تبدیل شده اند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دفاع از آب، خاک و هوای این کشور را دست آورد هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: ملت ایران اجازه ندادند  سانتی متری از خاک کشورمان در  اشغال بیگانه بماند. نسل جدید باید مانند جان خویش این دست آوردها را پاس بدارد.

 

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به آمادگی شب حمله‌ای رزمندگان در اقصی نقاط ایران  گفت: یک نظامی برای اینکه غافلگیر نشود باید همیشه شب حمله ای فکر کند که به لطف خدا  ارتش جمهوری اسلامی ایران چنین است. از این رو دشمن به این جمع بندی رسیده است که اگر خطایی کند، حتما پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای را دریافت خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه آسمان شهادت و ایثارگری هوانیروز پرستاره است. گفت: هر کدام از شهدای هوانیروز شایسته ساخت فیلم و مستند هستند. هر کدام دنیایی از درس ها و حماسه ها را به ارمغان آورده اند.

 

 برخی کشورها قهرمان ندارند و از نظر اسطوره فقیر هستند به همین دلیل با رمان نویسی به قهرمان‌سازی‌های افسانه‌ای می پردازند اما کارکنان هوانیروز هریک به نوبه خود قهرمانانی هستند که موجب سربلندی کشور به‌ شمار می روند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید براینکه تاکنون به آمریکا و رژیم صهیونیستی ضربات مهلکی وارد کردیم، گفت: رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و طولی نخواهد کشید که به تاریخ خواهد پیوست.

 

انماینده ولی فقیه در ارتش اضافه کرد: دشمن از ما لطمه های شدیدی دیده، حتما در پی  توطئه و انتقام است و برای این کار جاسوس هایش را به سوی ما روانه می کند تا از هر چه داریم و نداریم کسب اطلاعات کنند.

 

وی ادامه داد: درست است که ما فعلا نبرد نظامی نداریم و لی مشغول دو نبرد پیچیده فرهنگی و اطلاعاتی هستیم.برای موفقیت در این دو جنگ مهم، باید قواعد و مهارت های آن ها را بدانیم تا در این دو نبرد نیز مثل نبرد نظامی پیروز میدان باشیم ، برای موفقیت در نبرد اطلاعاتی همکاری با حفاظت اطلاعات از مهمترین مولفه های پیروزی است که این همکاری با هدف حفظ نظام اسلامی بر همگان واجب است و ترک آن  حرام است/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی هفته دفاع مقدس کانون های مساجد پیاده روی اربعین مجلس اردبیل ارتش کتابخانه دفاع مقدس ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد