Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناهید پرویزپور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این گردهمایی افزود: لرستان ۹ تا ۱۲ آبان ماه امسال میزبان حدود ۲۰۰ فعال مردم نهاد به ویژه در حوزه های بانوان و اجتماعی است.

وی، هم افزایی در حوزه سمن ها، آسیب شناسی اجتماعی و تاب آوری زنان را از اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش های تخصصی طرح نویسی و بودجه ریزی برای سمن ها در این رویداد مورد توجه ویژه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتظار می رود با برگزاری این رویداد بزرگ بتوان علاوه بر معرفی ظرفیت های استان، طرح های مناسبی در حوزه پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی و توانمندسازی زنان در استان اجرا کرد.

پرویزپور با اشاره به برگزاری ۶ کارگاه تخصصی در این گردهمایی گفت:‌برنامه های جانبی همچون خرمآبادگردی، شب فرهنگی، موسیقی و بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی خرم آباد برای مهمانان اجرا می شود.

حدود ۴۰۰ سازمان مردم نهاد با رویکردهای مختلف در لرستان ثبت شده است.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد معصومه ابتکار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است