Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:41:23 GMT

رضوانی: نتایج ملی‌پوشان شنای ایران قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۴۸۲۹

رضوانی: نتایج ملی‌پوشان شنای ایران قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضوانی پس از کسب مدال برنز تیم ملی واترپلو جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، رده‌های سنی در هند بیان داشت: موفقیت تیم واترپلو برابر ازبکستان را تبریک می گویم. مسابقات حساس شده بود. قزاقستان، ازبکستان و ایران شانس گرفتن مدال را داشتند. ایران خوشبختانه موفق شد مقام سوم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ادامه داد: تیم‌های واترپلو در این دوره از مسابقات جوان بودند. خوب و بد بازیکنان در طول مسابقات فاصله زیادی داشت ولی خداراشکر در بازی آخر بازیکنان ایران یک بازی خوب و منطقی از خود ارائه دادند و با برنامه‌ریزی مربیان توانستیم ازبکستان را شکست دهیم. ایران جزو تیم های خوب مسابقات بود و در این رقابت ها از مدال بی نصیب نماند.

رضوانی در مورد شنا نیز توضیح داد: شناگران ما خوب کار کردند. طبق نظر کمیته فنی نتایج آن ها قابل قبول است. شناگران بزرگسال در حال آماده کردن خود برای مسابقات انتخابی المپیک هستند و روز چهارشنبه در جلسه کمیته فنی در مورد انتخاب نفرات برای اعزام به این مسابقات بحث خواهیم کرد.

این مقام مسئول درباره شیرجه یادآور شد: این رشته در دو رده سنی گروه C و آزاد آغاز شده که تاکنون در بزرگسالان یک نقره و یک برنز در رده سنی گروه C به دست آورده ایم. فدراسیون در این رشته یک برنامه مدون را دنبال می کند و باید ادامه دهد، آن هم توجه به نوجوانان و رده سنی ۱۲ -۱۳ سال و رده سنی پایین تر است که شیرجه روهای خوبی داریم که انشالله آینده خوبی برایشان رقم زنیم.

وی درخصوص برنامه آینده تیم واترپلو اضافه کرد: تیم ملی بزرگسالان واترپلو خودش را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می کند. تیم ژاپن هم با وجود این که در المپیک حضور دارد بازهم در این مسابقات شرکت می کند و این کار ما را سخت می کند. سعی کردیم چند بازی تدارکاتی برای تیم هماهنگ کنیم که ملی پوشان با آمادگی به مسابقات بروند. تیم زیر ۲۰ سال واترپلو هم باید در مسابقات جوانان جهان در کویت شرکت کند. وقتی کاروان ایران از هند برگردد مسابقات واترپلو زیر ۲۰ سال قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

کد خبر 4733077

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی شنا ایران تیم ملی شنای ایران قهرمانی آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آندره استراماچونی فوتسال ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

مهر در خبری نوشت: این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901616

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران