Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@16:25:38 GMT

در نشست فراکسیون زنان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۵۱۴۲

در نشست فراکسیون زنان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟

سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون نشست اعضای فراکسیون زنان با آیت الله رییسی با بیان اینکه جلسه بسیار عالی بود، اظهار کرد: از آیت الله رییسی به دلیل این نشست  صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به دلیل دغدغه مراجعه کنندگان روزانه و یکسری مسایل و مشکلاتی در حوزه زنان و مسایل حوزه انتخابیه، مطالبی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون زنان با بیان اینکه نکات ارزنده ای بیان شد، گفت: رییس قوه قضاییه با سعه صدر و حوصله تمام مطالب را پاسخگو بودند که صمیمانه تشکر می کنم. 

همچنین سیده فاطمه حسینی عضو فراکسیون زنان در رابطه با نشست اعضای فراکسیون زنان با آیت الله رییسی، با اشاره به اینکه جلسه خوبی بود و در آن‌ دغدغه‌ها و مطالبات جامعه زنان طرح شد، گفت: در این جلسه در خصوص ارائه لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت از رییس قوه قضاییه تشکر شد.

وی افزود: همچنین مجددا بر مطالباتی که در حوزه حقوق ملت در قانون اساسی مورد توجه قرار گرفته تاکید شد و ان شالله با توجه ویژه ای که در قوه قضاییه نسبت به این موضوع وجود دارد، اثرات آن را خواهیم دید.

این عضو فراکسیون زنان همچنین از تقدیر از رویکرد قوه قضاییه پیرامون اجرای قانون و همچنین در رابطه با مبارزه با فساد در این نشست خبر داد.

در پایان نشست اعضای فراکسیون زنان مجلس با آیت رئیسی، رئیس فراکسیون زنان به نمایندگی از اعضا لوح تقدیری را به آیت الله رئیسی اهدا کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:«با عرض سلام و تبریک توفیقات حضرت عالی از بدو قبول این مسئولیت بزرگ، بدینوسیله بر خود لازم می دانیم به عنوان اعضای فراکسیون بانوان در مجلس شورای اسلامی با اعتنا به حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از تلاش ها و زحماتی که کشیده شده، از جمله لایحه "صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت" را جهت مراتب قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال داشته‌اید، تشکر و قدردانی نماییم.

همچنین باید از قوه قضاییه برای فراهم کردن شرایط تسهیل رسیدگی به پرونده های مبارزه با مفاسد اقتصادی تقدیر و تشکر کرد، که با همت بلند قضات و همکاران خدوم و شریف خود در فراهم کردن این جهاد بزرگ کوشا و ساعی باشند.

در آخر لازم است به عرض برسانم که چشم تمامی مراجعین به قوه قضاییه به نتیجه کار یعنی عدالت خواهی منور است، تا در سایه سار آن جامعه اسلامی داشته باشیم. ان شاءالله.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود