Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:24:19 GMT

۹ مرکز نگهداری از سالمندان در استان سمنان فعال است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۵۲۹۱

۹ مرکز نگهداری از سالمندان در استان سمنان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزد پور بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسب روز جهانی سالمند به میزبانی سالن جلسات بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه ۹ مرکز نگهداری از سالمندان در استان سمنان فعال است، ابراز داشت: از این تعداد چهار مرکز به‌صورت شبانه‌روزی و پنج مرکزی مابقی روزانه اداره می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در طرح‌های بهزیستی توانمندسازی جوامع تحت پوشش خود مهم‌ترین هدفی که دنبال می‌شود، افزود: معتقدیم جایگاه و منزلت اجتماعی سالمندان باید در خانواده و جامعه حفظ شود از رو بهزیستی خدمات در منزل را نیز به اقدامات خود افزون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه هویت بخشی به سالمند، نگهداری آن‌ها در کنار کودکان و القا احساس شورونشاط به آن‌ها در هدف‌گذاری این سازمان گنجانده‌شده است، ابراز داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت طرح شیوه زندگی سالم در سالمندی کلید زده شد تا امکان دسترسی مناسب سالمندان را به خدمات شهری بیشتر کند.

ایزد پور بابیان اینکه شهر دوستدار سالمند مؤلفه‌هایی نظیر فضاسازی معابر و حمل‌ونقل را در کارنامه خود رعایت می‌کند، تصریح کرد: بهزیستی استان سمنان علاوه بر اینکه به ۱۵۰ سالمند خدمات در منزل را ارائه می‌دهد با پرداخت کمک‌هزینه وسایل توان‌بخشی، مناسب‌سازی و دسترسی منزل و خودرو و غیره ابراز راحتی این بخش از جامعه را فراهم می‌کند.

وی افزود: طرح بنیاد فرزانگان به‌منظور ارتقا جایگاه پیشکسوتان و سالمندان هم‌زمان با سراسر کشور ذر شهرهای سمنان و گرمسار نیز در حال اجرا است که این مرکز در دامغان نیز به‌زودی افتتاح می‌شود.

کد خبر 4733130

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان سالمندی هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم

دریافت 106 MB

کد خبر 6095121

دیگر خبرها

  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه