Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدباقر سلگی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان ملایر بیان کرد: تلاش نیروی انتظامی ارتقای شاخص‌های پلیس در تراز انقلاب است و در این راه نیازمند کمک و همراهی بیشتر مردم، ارگان‌ها و نهادها هستیم.

وی برقراری امنیت و انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را ۲ وظیفه مهم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم، انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی همراه و همگام با ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر به‌کارگیری اتباع خارجی، نزاع‌های فردی و دسته جمعی، مواد مخدر، فرهنگ ترافیک، خروج از کشور همانند اربعین، حوزه نظام وظیفه و غیبت‌های سربازی، استفاده از افراد مجهول در حوزه کار، اختلاف‌های خانوادگی، برپایی مراسم‌های عروسی تا پاسی از شب و کالای قاچاق را از جمله مشکلات موجود در شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ سلگی تاکید کرد: به طور قطع با فرهنگ‌سازی می‌توانیم اقداماتی در راستای کاهش این مشکلات انجام دهیم و از وقوع بسیاری جرایم پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته ناجا پنج هزار بروشور در راستای آگاه‌سازی مردم و و توزیع بسته‌های فرهنگی توسط نیروی انتظامی این شهرستان چاپ شده است ادامه داد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی نیز در توان خود نسبت به چاپ و توزیع این بروشورها و بسته‌های فرهنگی اقدام کنند.

فرمانده انتظامی ملایر تقویت فعالیت‌ها در حوزه پیشگیری اجتماعی را ضروری خواند و بیان کرد: در زمینه نرم افزاری اقدامات باید جدی‌تر باشد و گام‌های محکم، منسجم و هدفمندی در حوزه پیشگیری برداریم.

سرهنگ سلگی اجرای طرح‌های پلیس در نقاط آلوده شهر، ارائه عملکرد پلیس به مردم، برگزاری مسابقات ورزشی، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، توسعه آموزش‌های همگامی، توسعه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری، برگزاری همایش پیاده‌روی، نواختن زنگ پیام مهر در مدارس و حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته ناجا برشمرد.

وی خواستار اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، نصب توصیه‌های پلیس روی ناوگان حمل و نقل عمومی و نقاط تاثیرگذار شهر و استفاده از ظرفیت‌های نوین در حوزه پیشگیری از جرانم شد و گفت: کمربند ایمنی را باید در سطح شهرستان محکم‌تر کنیم.

فرمانده انتظامی ملایر خواستار همکاری بخشداران در اجرای برنامه‌های هفته ناجا در سطح بخش‌ها شد و از بخشداران خواست: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها را به گونه‌ای توجیه کنند که هرگونه اتفاق و حادثه‌ای را قبل از وقوع اتفاقی تلخ سریع به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

همراهی با پلیس یک تکلیف است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز امنیت را در تمامی شئون زندگی و انجام هرگونه فعالیتی یک ضرورت دانست و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نهادها، سمن‌ها و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند پلیس را در اجرای برنامه‌هایش همراهی و کمک کند و این یک تکلیف است.

سعید کتابی با تاکید بر اینکه کشور در تمامی شرایط نیازمند امنیت پایدار است گفت: هم اکنون با حضور نیروی انتظامی مقتدر و پرتلاش شاهد امنیت خوب و مطلوبی در سطح این شهرستان هستیم و ملایر در یک نقطه امنیتی خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های خوب پلیس در برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف ملایر در ایام تابستان، عزاداری‌های ایام محرم و مبارزه جدی با مواد مخدر بیان کرد: بدون کمترین تنش و مشکل برنامه‌های این ایام برگزار شد که این خدمات و تلاش‌های پلیس قابل تقدیر است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای تقدیر از زحمات پلیس و همراهی و همگامی بیشتر با نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی به مردم دانست و افزود: نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های این شهرستان باید برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های این هفته در کنار نیروی انتظامی باشند.

کتابی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در تجلیل از خدمات پلیس پیشقدم باشند و در تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی به نیروی انتظامی کمک کنند.

وی از رسانه‌ها و فضای مجازی خواست: در آگاهی بخشی به مردم و انعکاس خدمات نیروی انتظامی به صورت ویژه تلاش کنند و اخبار امیدبخش به مردم بدهند.

هفته نیروی انتظامی از یازدهم مهر با شعار «پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم است» آغاز و تا ۱۷ مهر ادامه دارد.

۷۵۲۸/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ملایر پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام