Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،همایش بین المللی شمس ومولانا با حضور دکتر ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با حضور شمس شناسان و مولوی پژوهان داخلی و خارجی در خوی به کار خود پایان داد.   رضا جعفرپور دبیر اجرایی این همایش گفت: برای برگزاری این همایش ۲۵۱ مقاله از پژوهشگران داخلی و خارجی از کشور‌های پاکستان، بنگلادش، عراق، ترکیه، آذربایجان و فرانسه به دبیرخانه همایش رسیده بود که از این تعداد ۱۰۵ مقاله به مرحله داوری راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او در ادامه گفت: از مقالات راه یافته به مرحله داوری ۱۸ مقاله برتر در این همایش بصورت سخنرانی در دوروز توسط اساتید ارائه شد.   جعفر پور افزود:در روز اول این همایش ۱۳ مقاله با موضوع‌های طلوع شمس در افق مولانا، نظرات شمس ومولانادر اندیشه‌ی دینی، فرهنگی واجتماعی و نقد ادبی و مطالعات تطبیقی تبلور فرهنگ شمس در هنر مولانا ارائه شد.   اوتصریح کرد:در روز دوم وروز اختتامیه این همایش ۵ مقاله با موضوع سهم سنایی در غزلیات مولانا توسط اساتید داخلی و خارجی با حضور ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران ارائه شد.   درپایان این همایش از سه عنوان کتاب بنام‌های مولوی در میان ما اثراستاد فاضلی، مذهب عشق اثر استاد پاپلی یزدی وکتاب مجموعه مقالات چهارمین همایش بین المللی شمس و مولانا با حضور  رونمایی شد.     انتهای پیام/م   همایش شمس و مولانا در خوی برگزار شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر

دریافت 28 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091003

دیگر خبرها

  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم