Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:52:27 GMT

۴ هزار و ۵۰۰ روحانی در امر تبلیغ فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۶۳۰۹

۴ هزار و ۵۰۰ روحانی در امر تبلیغ فعالیت دارند

حجت‌الاسلام سید ناصر محمدیان روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: امر تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با این موضوع به ویژه تبلیغ چهره به چهره بیشترین فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را به خود اختصاص می‌دهد.
وی ادامه داد: فعالیت‌های هنری، رسانه‌ای، کتاب و کتابخوانی و تعلیم و تربیت از دیگر فعالیت‌های تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود و مراکز خاص و ویژه خود را در کشور گسترش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدیان، ساماندهی امور روحانیون مبلغ در کشور را از مهمترین سیاست‌های حوزه فرهنگی دانست و گفت: در تلاش هستیم تا با اسکان ثابت مبلغان در مناطق مختلف کشور، رابطه بین مردم و روحانیون را تقویت کرده و مبلغان را به عنوان نیروی شاخص و ثابت در محله‌ها معرفی کنیم.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی ملاک ارزیابی فعالیت روحانیون است، اظهار داشت: سعی می‌شود از تعدد و افزایش فعالیت‌ها کم کنیم و بر اثربخشی این اقدامات متمرکز شویم.
محمدیان با تاکید بر توجه بیش از پیش به نقش محوری مسجد در تمام شئون زندگی مردم، افزود: روحانیون باید به این موضوع توجه داشته باشند و صرفا به اقامه نماز در مساجد اکتفا نکنند.
وی، به کارگیری خلاقیت و اهتمام روحانیون به امور اقتصادی و کارآفرینی را از ضرورت‌های حوزه تبلیغ دانست و افزود: روحانیون نباید به اعتبارات سازمان متکی و وابسته باشند بلکه می‌توانند با به راه‌اندازی فعالیت‌های اقتصادی از نظر مالی خودکفا شوند.
محمدیان خاطرنشان کرد: گرچه گردش مالی این سازمان قابل توجه هست اما این اعتبارات بخوبی مدیریت نمی‌شود که با مدیریت بهینه آن می‌توان در اداره امور مستقل باشیم.

به گزارش ایرنا، سازمان تبلغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) در راستای امر تبلیغ دین فعالیت خود را آغاز کرد.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی چهارمحال وبختیاری تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، همزمان با هفته گرامیداشت معلم، حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با خانواده شهید علیرضا کریمی از شهدای معلم دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان، در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر از خودگذشتگی و فداکاری کردند و ما باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

خانواده شهید علیرضا کریمی نیز به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

در پایان هم امام جمعه موقت اندیمشک تمثال شهید کریمی را به خانواده معزز این شهید معلم اهدا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903150

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد