Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در مورد خرید تجهیزات یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و توزیع آن در بین استانها گفت: تجهیزات خریداری شده برای یگان حفاظت این سازمان کافی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی عباس‌نژاد با اشاره به حساسیت کار نیروهای یگان حفاظت اظهار کرد: باید بودجه مصوب قانونی با ردیف مشخص اعتباری و به صورت متمرکز به این حوزه تخصیص یابد که ما نیز پیگیر تحقق این امر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبارات نیروهای حفاظتی که در حوزه آبخیزداری فعالیت می کنند هم از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر خود به زنجان گفت: با توجه به حساسیت و ماموریت های یگان باید بودجه مصوب قانونی با ردیف مشخص اعتباری و به صورت متمرکز به این حوزه تخصیص یابد.

عباس نژاد در مورد تامین تجهیزات مورد نیتاز یگان حفاظت محیط زیست گفت: طی دو سال گذشته تجهیزات مورد نیاز یگان حفاظت خریداری و در اختیار استان ها قرار گرفته است.

وی افزود: این تجهیزات کافی نیست و باید امکانات اطفاء حریق هوایی نیز در اختیار سازمان باشد تا بتوانیم خسارتهای ناشی از آتش سوزیها را به حداقل برسانیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان این که در هر 45 هزار هکتار از اراضی کشور یک نیروی حفاظتی فعال است گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی آمادگی کامل در این حوزه در راستای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی اجرای این میزان عملیات آبخیزداری، ۷۰ درصد خسارت سیل‌ها ر ا کاهش داده است.
باقری معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد درباره یکی از این طرح‌ها گفت: طرحی است که ۷ الی ۵۰ هزار متر مکعب حجم آبگیری آن هست که شدت سیلاب را کاهش می‌دهد.
آقای راهداری مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چابهار گفت: در حدود ۲۵۰ سازه آبخیزداری که در این منطقه داشتیم توانست حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب روان آب رو هدایت کند.
خردمند معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر گفت: حدود ۴۱۶ سازه آبخیزداری رو ساختیم حجم مخزن این سازه‌ها بیش از ۶ و نیم میلیون متر مکعب هست که در این بارندگی اخیر بیش از ۸۰ درصد این سازه‌ها آبگیری شده است.
وحید معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: ما عملا بتوانیم ۱۰ تا ۲۰ درصد میزان آبی که تبخیر و تعرق می‌شود و از دسترس خارج می‌شود را جلوگیری بکنیم حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیارد متر مکعب ذخیره سازی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل