Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@15:59:10 GMT

کاهش جرایم خشن در سمنان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۶۷۸۱

کاهش جرایم خشن در سمنان

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: جرایم خشن در استان سمنان در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ عبدالله حسنی روز دوشنبه در نشست خبری در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: سمنان از استان‌های ممتاز از نظر برخورد با جرایم خشن است و حتی یک نفر تحت عنوان اراذل و اوباش در استان سمنان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان در این استان اجازه جولان به افرادی که بخواهند نظم جامعه را بر هم بزنند داده نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: مردم در ارتباط با عملکرد نیروی انتظامی استان سمنان می توانند با شماره تلفن ۱۹۷ ارتباط برقرار کنند و تمامی مسائلی که مطرح می کنند به صورت شفاف و دقیق اطلاع رسانی می شود.

حسنی تصریح کرد: براساس آمار، شکایت مردم از عملکرد پلیس در استان ۱۸ درصد در ۶ ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان جرائم خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت