Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین‌المللی جبر جابجایی و کاربردهای آن در هندسه جبری با حضور اساتید، محققان و دانشجویان در روزهای ۹ الی ۱۲ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشکده فنی و مهندسی مرند برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر امیر باقری، رئیس کنفرانس بین‌المللی جبر جابجایی و کاربردهای آن در هندسه جبری در این خصوص اظهار کرد: نزدیک ۸۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسیده که از این تعداد ۴۵ مقاله پذیرفته‌شده و در طول برگزاری این همایش این تعداد مقاله در قالب سخنرانی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تأکید بر اینکه کنفرانس بین‌المللی جبر جابجایی و کاربردهای آن در هندسه جبری با حضور و سخنرانی ۱۵ اساتید صاحب‌نام دنیا ازجمله آلمان، اسپانیا، فرانسه، هندوستان، عراق برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این کنفرانس بیشتر باهدف گردهم آوردن محققان و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی این حوزه و به‌افتخار شصتمین سال تولد پروفسور سیامک یاسمی در دانشگاه تبریز به میزبانی دانشکده فنی و مهندسی مرند برگزار می شود.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند گرد هم آوردن متخصصان ایرانی و خارجی جهت تبادل‌نظر در خصوص آخرین دستاوردهای روز دنیا و همچنین حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت بهره‌مندی از این جمع علمی را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس اعلام کرد و گفت: در کنار این کنفرانس سعی بر این شده که از حضور اساتید برجسته جهت برگزاری کارگاه‌های مختلف علمی نیز بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: همچنین جهت حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و به‌خصوص دانشجویان دکتری، از تعداد محدودی از تقاضاکنندگان کنفرانس که ارائه مقاله داشته باشند، حمایت مالی خواهند شد.

باقری درنهایت یادآور شد: کنفرانس بین‌المللی جبر جابجایی و کاربردهای آن در هندسه جبری بیشتر باهدف گرد هم آوردن محققان و علاقه‌مندان به جبر جابجایی و ارتباط آن با دیگر شاخه‌های ریاضیات و به‌خصوص به‌افتخار شصتمین سال تولد پروفسور سیامک یاسمی در دانشگاه تبریز، در دانشکده فنی و مهندسی مرند برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دانشکده فنی و مهندسی مرند در سال تحصیلی ۱۳۷۴ رسماً افتتاح و فعالیت آموزشی خود را در رشته عمران – نقشه‌برداری آغاز کرد و از سال تحصیلی ۱۳۷۵ با ایجاد رشته عمران- ساختمان‌های بتنی تعداد رشته‌های تحصیلی به دو رشته افزایش یافت. این دانشکده در راستای گسترش مراکز آموزشی، این دانشکده در حال حاضر در شش رشته تحصیلی (کارشناسی مهندسی عمران -نقشه‌برداری، کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران -نقشه‌برداری، کارشناسی مهندسی عمران-عمران، کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران، کاردان فنی عمران، کارشناسی ریاضیات و کاربردها) فعالیت می‌کند. این دانشکده با تکیه‌بر اساتید باتجربه و به کمک دانش روز و تحقیقات علمی درراستای اهداف علمی و پژوهشی و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد گام برمی‌دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم، با بیان اینکه خودشناسی و خودسازی مقوله مهم در انتقال دانش است افزود: معلمی که خود به مرحله خود سازی نرسیده باشد نمی‌تواند زمینه رشد دیگران را فراهم کند.

محمدحسین رمضانی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و نظام در صدد هستند که فضای مطلوب مدرسه را از دانشَ آموزان بگیرند، افزود: موتور پیشرفت در کشور امید و اعتماد است که باید در مدارس به آن توجه شده و دانش آموزان در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گیرند. 

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ایران قوی به مدرسه قوی نیاز دارد، گفت: آموزش و پرورش برای رسیدن ایران به قله‌های پیروزی تلاش‌های لازم را در مدارس انجام خواهد داد.

حامد حبیب زاده ، رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان هم در این آئین گفت: شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا ۵۳۳ تیم با حضور ۲ هزار و ۶۶۵ دانش آموز برگزار شد که از این مجموع ۱۱ تیم به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: در مرحله نهایی که در تهران برگزار شد ۵ تیم دانش آموزی گیلان مدال نقره و یک تیم مدال طلا را کسب کردند. 

رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان به برگزاری هفدهمین لیگ علمی بین المللی پایا اشاره کرد و گفت: در این مرحله که در نیمه دوم اردیبهشت در استان برگزار خواهد شد، تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز درقالب حدود ۸۰۰ تیم شرکت کردند.

در پایان این مراسم، از فعالان و مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد