Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@01:22:17 GMT

انتقاد رسول خطیبی از عملکرد داور

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۸۱۶۴

انتقاد رسول خطیبی از عملکرد داور

آفتاب‌‌نیوز :

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از حذف تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی بیان کرد: مقابل قهرمان سال قبل بازی کردیم ولی بازی خوبی ارائه دادیم. اتفاقاتی به ضرر ما افتاد اما ایرادی ندارد. می توانست بهتر این عمل شود چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ غیرفنی.

وی ادامه داد: به هر حال فوتبال اتفاقاتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر شما کارشناسان آیا آن خطا پنالتی بود؟ داور هم اشتباه می‌کند. بحث‌هایی از طرف عوامل برگزاری بازی شد که باعث شد این اتفاقات در دقایق آخر بازی رخ دهد. من نمی‌دانم چرا اخراج شدم و اصلا چه گفتم که اخراج شدم. ما سعی کردیم آرامش خود را حفظ کنیم. داور تمرکز ما را بعد از پنالتی به هم زد. ربیع‌خواه هم می توانست اخراج شود اما شرایط به ضرر ما بود.

خطیبی افزود: شرایط ما هم مثل پرسپولیس است و تمرین می‌کنیم و هزینه هم می‌کنیم. تا موقعی که تکنولوژی ویدئو چک را نیاورند، فوتبال ما همین است. نه داور وارد حاشیه می‌شود و نه سایر اتفاقات می‌افتد. اگر در بازی ما با یک تیم تهرانی، داور تهرانی می‌گذارند، در بازی‌ها بعدی ما هم داور تهرانی بگذارند. نبود ویدئو چک باعث شده تا کیفیت فوتبال ایران پایین بیاید. پرسپولیس به جز پنالتی موقعیت دیگری نداشت و اگر ۴ نیمه هم با ما بازی می‌کرد، نمی‌توانست گل بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رسول خطیبی تیم فوتبال ماشین سازی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   بنابر اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس آمارها، تکلیف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد.

پتروشیمی ارومیه که در بررسی گزارش‌های ماهانه همواره عملکرد خوبی داشت، توانست در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

بعد از پتروشیمی ارومیه؛ پتروشیمی‌های اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)