Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 8 مهرماه در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه استان، اظهار کرد: حوزه‌های شیعی یکی از نمادهای ارزش‌های دینی هستند.

وی به کمک خیران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اهتمام خیران در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه گیلان حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با اشاره به احداث مصلی امام خمینی(ره) رشت توسط شهید آیت‌الله شیخ صادق احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، بیان کرد: مصلی رشت بر مبنای معماری اسلامی احداث شده و افتخاری برای این شهر است.

آیت‌الله فلاحتی از وجود یک‌هزار و 800 طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه گیلان خبر داد و تصریح کرد: خواهران طلبه از مدارج بالای علمی برخوردارند و حوزه‌ها باید در شان آنها باشد.

وی همچنین بر اجرای قانون در دستگاه‌های مختلف اجرایی تاکید کرد و یادآور شد: اگر روابط اخلاقی بین اداره‌ها باشد، امور بهتر می‌تواند به انجام برسد.

کیوان محمدی،‌ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان نیز، از اختصاص صد درصدی اعتبارات استانی حوزه‌های علمیه استان در سال 97 خبر داد و گفت: سال گذشته مبلغ دو میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به حوزه‌های علمیه گیلان اختصاص داده شده است.

وی به اختصاص 1.5 میلیارد تومان از محل منابع ملی به حوزه‌های علمیه گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته در مجموع 3.5 میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه‌های علمیه استان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماینده ولی فقیه در گیلان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت