Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@05:30:51 GMT

حمایت علمای یمن از اقدامات انصارالله

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۹۱۰۳

حمایت علمای یمن از اقدامات انصارالله

«انجمن علمای یمن» با صدور بیانیه‌ای درباره عملیات «نصر» ارتش یمن در جنوب عربستان اعلام کرد که این عملیات «سیلی محکمی» به صورت عناصر مزدور و «رسوایی بزرگ» برای ائتلاف سعودی-آمریکایی است.

به گزارش مشرق، «انجمن علمای یمن» روز دوشنبه بیانیه‌ای را در خصوص عملیات «نصر من الله» ارتش یمن در جنوب عربستان که در آن هزاران نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی اسیر شده‌اند، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عبدالسلام: آمریکا به دنبال صلح در یمن نیست واکنش رسانه‌های سعودی به عملیات «نصر من الله»

به گزارش پایگاه خبری انصارالله، انجمن علمای یمن در این بیانیه خود از پیروزی اخلاقی و انسانی رزمندگان یمنی در تعامل آنها با اسرای ائتلاف سعودی تمجید کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: «از عربستان و امارات و حکام این دو کشور می‌خواهیم که طرح رئیس شورای عالی سیاسی یمن را بپذیرند، اما کبر و غرورشان آنها را به ورطه نابودی خواهد کشاند».

انجمن علمای یمن تاکید کرد که «اگر حملات و محاصره علیه یمن ادامه داشته باشد، از رهبران انقلابی و سیاسی و ارتش قهرمان خود خواهیم خواست که با همه توان پاسخ دهند».

انجمن علمای یمن تاکید کرد که عملیات نصر من الله رسوایی بزرگ برای مزدوران و ائتلاف سعودی به فرماندهی آمریکا و حکومت شیطانی سعودی است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز شنبه گذشته در یک نشست خبری از اجرای «عملیات نظامی بزرگ» موسوم به «نصر من الله»  علیه ارتش سعودی در جنوب عربستان خبر داد و گفت که «این عملیات چند ماهی است که ادامه دارد».

به گزارش المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که «در عملیات نصر من الله در محور نجران (جنوب عربستان)، سه تیپ سعودی متلاشی شدند». سریع تاکید کرد که «عملیات ارتش یمن در محور نجران از بزرگترین عملیات فریب نیروهای یمنی از ابتدای جنگ محسوب می‌شود»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن یمن تحولات یمن جنگ یمن ارتش یمن انصارالله یمن حمله به یمن عملیات نصر من الله نصرمن الله عربستان سعودی عربستان امارات امریکا ائتلاف سعودی شورای عالی سیاسی یمن یحیی سریع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین