Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:01:35 GMT

استقلال برنده ماراتن ورزشگاه انقلاب کرج

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۹۲۴۶

استقلال برنده ماراتن ورزشگاه انقلاب کرج

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور، عصر دوشنبه تیم‌های گل ریحان البرز و استقلال تهران در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این دیدار را « سید مهدی سیدعلی» با کمک‌های «علی میرزابیگی» و «تورج عیوض‌محمدی» برعهده داشت.

گل ریحان البرز تنها نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور است که در رقابت های لیگ آزادگان تاکنون بدون شکست توانسته نتایج خوبی را کسب و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب گل‌ریحان البرز را حجت صدقی،علی محمدی ،علی‌رضا ارجمندیان ، محمد پاپی ، محمدحسین مهرآزما ،حمیدرضا دیوسالار ،مصطفی اکرامی کیانوش میرزایی ، محمد امین درویشی ، سید امین نظامی پور و سید محسن حسینی به سرمربی گری محمد نصرتی در این دیدار تشکیل دادند.

همچنین سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی و مرتضی تبریزی شاگردان آندره‌آ استراماچونی که در دیدار با گل ریحان البرز حضور داشتند.

استقلال در نیمه اول حملات پراکنده‌ای را روی دروازه گل‌ریجان انجام داد اما نتیجه‌ای نداشت تا این که محمد پاپی در دقیقه ۳۸ از فاصله ۳۰ متری دروازه استقلال را باز کرد..

استقلال که نمی‌خواست با شکست نیمه اول را به پایان برساند بر حملات خود افزود تا این که ضربه «محمد دانشگر» پس از برخورد به بازیکن گل‌ریحان تغییر مسیر داد و بدین ترتیب بازی در نیمه اول به تساوی رسید..

نیمه اول این دیدار، با نتیجه مساوی یک بر یک پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار نیز 2 تیم موفق به زدن گلی نشدند و در پایان مهلت قانونی 90 دقیقه بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در دقیقه 93 این بازی و در وقت اضافه اول سجاد آقایی موفق به باز کردن دروازه تیم گل ریحان شد و دومین گل را برای استقلال به ارمغان آورد.

در دقیقه صد وسیزدهم فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن استقلال تهران، گل سوم را وارد دروازه حریف کرد و در نتیجه دیدار تیم های گل ریحان و استقلال با نتیجه سه بر یک به نفع استقلال به پایان رسید.

دیدار تیم های گل ریحان البرز و استقلال تهران با حاشیه های زیادی همراه بود.

نیمه دوم بازی گل ریحان و استقلال در حالی برگزار شد که در دقیقه 50 این بازی، برق ورزشگاه انقلاب کرج به علت آتش سوزی کابل های مجموعه قطع و بازی 2 تیم متوقف شد.

پس از حدود 40دقیقه برق ورزشگاه قطع و بازی ار سرگرفته شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق البرز قطعی برق استادیوم انقلاب کرج را بر اثر اتصال شبکه داخلی ورزشگاه اعلام کرد.

قطعی برق سبب نارضایتی تماشاگران و سر دادن شعارهای انتقادی شد.

در دقیقه 60 این بازی، یک موقعیت پنالتی برای استقلال به دست آمد که حجت صدقی دروازه بان گل ریحان البرز موفق به مهار پنالتی مرتضی تبریزی بازیکن تیم حریف شد.

2 تن از نیمکت نشینان گل ریحان البرز در 15 دقیقه وقت اضافه اول این بازی به دنبال اعتراض به داوری در نتیه به ثمر رسیدن گل دوم استقلال با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

همچنین وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه انقلاب بازی استقلال و گل‌ریحان البرز را از نزدیک تماشا کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام حذفی البرز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت