Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:06:25 GMT

روزهای بد مزدوران سعودی تمامی ندارد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۹۳۳۵

روزهای بد مزدوران سعودی تمامی ندارد

نیروهای یمنی موفق شدند عملیات متجاوزان سعودی در مناطق مختلف را به شکست کشانده و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد سازند.

به گزارش مشرق، به نقل از المسیره، یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه الزاهر در استان البیضاء را متوقف کرده و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حمایت علمای یمن از اقدامات انصارالله درخواست فوری قطر درباره جنگ یمن عبدالسلام: آمریکا به دنبال صلح در یمن نیست

از سوی دیگر نیروهای یمنی موفق شدند عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "الطویر" در بخش "المعافر" در تعز را به شکست بشکانند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در شمال شرق کوه "النار" در جیزان را هدف حملات خود قرار دهند که بر اثر این عملیات شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

این منبع از کشته و زخمی شدن ۲۱ تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در عملیات تک تیراندازان یمنی در دو جبهه "حرض" و "حیران" در استان حجه را کشته و زخمی کنند.

از سوی دیگر متجاوزان سعودی محلات مسکونی بخش مرزی "شدا" در استان صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن یمن تحولات یمن جنگ یمن ارتش یمن انصارالله یمن استان صعده مشرق تعز حملات راکتی متجاوزان سعودی سعودی عربستان سعودی جیزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد