Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تیم‌های کورش کرمان، امیران کرمان، امیران کلانتر زرند، شهرداری نجف شهر، شقایق شهربابک، ذغالشویی زرند، عبدالرشیدی کرمان و شاهین کرمان به این مرحله راه یافته‌اند. رقابت‌های دور رفت این مرحله از یازدهم مهرماه با برگزاری چهار دیدار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور برگشت هم یک هفته بعد برگزار می‌شود.

عرفان امیرخسروی اظهار داشت: مسابقات فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال استان کرمان در چهار گروه و با شرکت شانزده تیم از ۲۳شهریور آغاز شد. در گروه 'الف' این رقابت‌ها تیم‌های تکنیک کرمان، امیران کرمان، عبدالرشیدی کرمان و کرمان جوان حضور داشتند و مسابقات این گروه نیز به میزبانی شهر کرمان در ورزشگاه سلیمی‌کیا برگزار شد.

وی افزود: در گروه 'ب' نیز تیم‌های آبی‌پوشان سیرجان، شهرداری نجف‌شهر، شقایق شهربابک و دانش آموختگان عنبرآباد به میزبانی شهرستان شهربابک حاضر بودند.

امیرخسروی ادامه داد: مسابقات گروه 'ج' نیز به میزبانی شهر کرمان برگزار شد که تیم‌های کورش، شاهین کرمان، سرخابی کرمان و شهید ترکزاده در این گروه حضور داشتند.

وی بیان کرد: در گروه 'د' هم تیم‌های سرخابی‌های بم، شهاب شهربابک، ذغالشویی زرند و امیران کلانتر زرند بودند که مسابقات این گروه نیز به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد که در نهایت از هر گروه، ۲ تیم به دور بعد صعود کرد.

مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال کرمان آغاز می‌شود
وی همچنین گفت: مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال استان کرمان با نام مقدس شهدای عرصه نظم و امنیت آغاز می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان تصریح کرد: این مسابقات در یک گروه و با شرکت ۱۲ از ۱۱ مهر ماه شروع می‌شود.

وی افزود: سال گذشته این مسابقات در دو گروه برگزار می‌شد که با توجه به تصمیم هیئت فوتبال استان قرار شد این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم در یک گروه برگزار شود.

امیرخسروی ادامه داد: فصل پیش شهرداری منوجان قهرمان این مسابقات شد که در حال حاضر در مرحله اول  لیگ دسته سه کشور حضور دارد و شهرداری ریگان هم نایب قهرمان شد که جواز حضور در رقابت‌های جام حذفی کشور را دریافت کرد.

وی تاکید کرد: امسال هم مانند پارسال برنامه‌ریزی شده که این مسابقات در بهترین حال برگزار شود.

۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان ایرنا ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان