Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:20:08 GMT

مورینیو: شکست مقابل بارسلونا بهترین باخت من بود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۹۷۳۰

مورینیو: شکست مقابل بارسلونا بهترین باخت من بود

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و اسبق اینتر در مورد روزهای حضور در ایتالیا صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، آخرین روزهای موفق اینتر پیش از ورود آنتونیو کونته، با سرمربیگری ژوزه مورینیو و در سال 2010 رقم خوزد و آنها برای اولین و البته آخرین بار در فوتبال ایتالیا فاتح سه گانه شدند. حالا سرمربی پرتغالی در مورد آن مقطع و خاطرات شیرین خود روی نیمکت نراتزوری صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژوزه مورینیو گفت: کار من در اینتر یافتن همدلی من با هواداران این تبم بود. وقتی من به یک باشگاه می پیوندم، پیراهن آن را گرفته، آن را می پوشم و با آن پیراهن زندگی می کنم.

 

 

در دوران حضور در اینتر بازی های مهمی در رقابت های اسکودتو، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان داشتیم، اما پیروزی در کیف در مقابل دینامو شروع همه چیز بود. شکست برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان بهترین شکست زندگی من بود. آن مقطع دو هفته ای از زمان فینال مسابقات کوپا ایتالیا تا فینال لیگ قهرمانان، شبیه فیلمی با یک پایان عالی فوق العاده رقم خورد و داستانی بسیار خوب برای من بود.

 

من هفت الی هشت ماه است مربیگری نکرده ام و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما فکر نمی کنم دوباره برای مربیگری به ایتالیا بازگردم. البته این تنها یک حس است اما فکر نمی کنم آینده من در ایتالیا رقم بخورد."

منچستر یونایتد اینتر میلان ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اینتر میلان ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰

مورد شگفت‌انگیز و عجیب این فصل فوتبال اروپا، فرارهای بایرلورکوزن از شکست در وقت‌های تلف‌شده بازی‌های مختلف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال بایر لورکوزن که پیش از این قهرمانی خود را در بوندسلیگا قطعی کرده، در دیداری از هفته سی‌ویکم این مسابقات در حالی که با دو گل از اشتوتگارت عقب بود، در پایان با گل دقیقه ۹۶ بازی را به تساوی کشاند تا رکورد شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در این فصل به ۴۶ مسابقه برسد.

این دهمین باری بود که لورکوزن در این فصل بعد از دقایق تلف‌شده گلزنی کرده و از شکست گریخته است. پس از این تساوی، هواداران لورکوزن در شبکه‌های اجتماعی با فراگیر کردن عبارت «neverlusen»، به عبارت «neverkusen» که سال‌ها از سوی رقبا به‌دلیل ناکامی در کسب قهرمانی به این تیم داده شده بود، طعنه زدند.

اکانت بایر لورکوزن در ایکس هفته گذشته و پس از تساوی دقیقه ۹۷ برابر دورتموند پست جالبی منتشر و اعلام کرده بود ادمین برای هزارمین بار در این فصل باید عبارت «اولین باخت فصل» را از توضیحات پست نتیجه بازی حذف کند. آنها این هفته با بازنشر پست قبلی نوشتند: «برای هزار و یکمین بار!»

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی