Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین همتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله از اردو ۱۸ بازیکن تمرین‌های خود را از شنبه هفته آینده /۱۳ مهر ماه جاری/ به مدت چهار روز زیر نظر سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال کشور برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: سعید مومنی، سالار آقاپور، علیرضا عسگری،  سعیداحمد عباسی، حمید احمدی،  محسن منتظم، رحمان سارانی، باقر محمدی، قدرت بهادری، بهزاد عظیمی،  فرهاد ابراهیمی،  طاها نعمتیان، مهدی کریمی، علیرضا جوان،  مهدی فتحی، علی‌اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور و مهرداد قنبرزاده ۱۸ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقاپور عنوان دار آقای گل مسابقات فوتسال ۲۰۱۹ زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی تبریز،  طی چند روز گذشته در کتابچه دیجیتالی که از سوی کنفدراسیون آسیا منتشر شد در بین ستارگان تیم منتخب قاره کهن قرار گرفت.
رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: کنفدارسیون فوتبال آسیا در بخش انتخاب ستارگان این کتابچه دیجیتالی، نام سالار آقاپور را که در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا موفق به ثمر رساندن هشت گل،  عنوان آقای گل این مسابقات را از آن خود کرده بود،  در تیم رویایی آسیا قرار داد.

همتی با اشاره به اینکه «بلال اسماعیلی» دیگر ملی‌پوش ارومیه‌ای حاضر در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا بود، ادامه داد: این ۲ بازیکن ارومیه‌ای از اوایل سال گذشته در اردوهای تدارکاتی، رقابت‌های دوستانه و مسابقات المپیک جوانان و مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند و در لیست اصلی حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه آبان سال گذشته نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شده و پنج گل به ثمر رساندند، گفت: این ۲ بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز با زدن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

آقاپور عضو سابق تیم شاپرک ارومیه است و تیر ماه امسال با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان پیوست.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)