Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: دوچرخه سوار و عضو کمیته ایرانگردی و جهانگردی فدراسیون دوچرخه سواری ایران و همچنین پیام آور شهدای ایران به تمام مردم بویژه مسلمانان جهان در این شرکت حضور یافت.

او با تجلیل از این اقدام روح الله بصیری نیا، زنده نگه داشتن نام و خاطره شهداء عزیز در اذهان عمومی را یکی از با ارزش‌ترین کار‌ها در راه پاسداشت خون شهدا دانست و افزود: هر گامی خیری که برای شهدا و مردم بلندشود، پائین نخواهد آمد مگر اینکه خداوند متعال برای آن عجر و ثوابی در دنیا و آخرت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اله بصیری نیا ضمن قدردانی از میهمان نوازی مردم شهید پرور خوزستان بیان داشت: امسال با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و تجلیل از ایثارگری و جان فشانی‌های خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس و به عشق حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ائمه اطهار (ع) و توسل به حضرت ولی عصر (ع) تمام مسیر را رکاب زده ام و قصد دارم در موسم اربعین نیز در کنار سایر ایرانیان راهی حرم ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) شوم.

این دوچرخه سوار، سفر خود را از تهران به سمت کربلای معلی آغاز کرد و در بازگشت از عتبات عالیات پس عبور از استان‌های مختلف توقفی کوتاه در شهر اهـواز خواهد داشت.

ایشان حامل یک پرچم مزین به تصاویر ۶۴ تن از شهیدای شاخص ۳۱ استان کشور می‌باشد که در دیدار با مردم و مسئولین هر شهر به جهت تبرک جستن آنرا برافراشته خواهد نمود.

انتهای پیام/گ

اهواز، میزبان سفیر اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران