Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در طرح ۲۹ گفت: بیست‌ونهمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با تلاش پلیس‌های تخصصی و همکاری با دادستانی تهران انجام شد و ۴۰۹ حکم قضایی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح رعد ۶۸۷ نفر از سارقین، مالخران و.. دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: در مجموع ۲۲۸ خودرو و موتورسیکلت‌ هم کشف شد که ۱۲۵ خودرو و ۱۰۳ موتورسیکلت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: اموال مکشوفه سرقتی ۹ هزار و ۶۱۲ مورد بوده و برای سارقین هزار و ۹۵ پرونده تصکیل شده است.

وی ادامه داد: ۳۳ باند منهدم شدند و ۸۶ درصد از مالباختگان شناسایی شدند و بالغ بر ۹ و نیم میلیارد ارزش کالای مکشوفه تخمین زده شده است.

سردار رحیمی گفت: کشف جرم در 6 ماهه نخست سال نسبت به سال قبل ۱۳ درصد بوده است، بالغ بر ۹۷ درصد از جرایم خشن شناسایی و افراد موردنظر دستگیر شده اند.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت رعد 29 دستگیری مالخران دستگیری سارقان اموال مکشوفه سرقتی شناسایی جرایم خشن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت رعد 29 دستگیری مالخران دستگیری سارقان اموال مکشوفه سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود