Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرعباس از پیگیری بیمه تکمیلی کارگران شهرداری خبر داد و گفت: این موضوع در تعهد شهرداری نیست، اما برای دلگرمی و خدمات بهتر به کارگران مجوز آن از شورای اسلامی شهر اخذ شده و در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا، عباس امینی‌زاده در جمع کارگران تنظیف مناطق سه‌گانه اظهار کرد: کارگران تنظیف شهر، نقش بسیار مهمی در ایجاد آسایش و تغییر چهره معابر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به اعضای جلسه اظهار کرد: شما می‌توانید با انجام صحیح وظایف، تذکر آسانی و رصد محدوده فعالیتی خود، می‌توانید علاوه بر تسهیل کار خود در بهبود وضعیت شهر نیز نقش‌آفرینی کنید.

شهردار بندرعباس در ادامه عنوان کرد: پرداخت حقوق کارگران قبل از سایر حقوق ها، یکی از مهمترین مسائلی بوده که طی سال‌های اخیر نسبت به آن تاکید داشته و داریم.

امینی زاده بیان کرد: شخصا با توجه به اینکه در خانواده‌ای از مجموعه کارگری شهرداری رشد کرده‌ام، مشکلات کارگری را کاملا درک می‌کنم و در راستای بهبود وضعیت تلاش کرده‌ایم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کارگران تنظیف می‌توانند همراه و یاری گر خوبی برای رونق فرهنگ شهروندی باشند، اضافه کرد: حقوق شما بر اساس قانون کار پرداخت می‌شود و مابه‌التفاوت پرداخت‌های ماه‌های ابتدایی سال جاری نیز، پرداخت می شود.

امینی زاده در ادامه نیز از پیگیری بیمه تکمیلی کارگران شهرداری خبر داد و عنوان کرد: این موضوع در تعهد شهرداری نیست، اما برای افزایش کیفیت زندگی و رضایتمندی بیشتر کارگران، مجوز آن از شورای اسلامی شهر اخذ شده و در حال پیگیری است.

اسماعیل موحدی‌نژاد، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس نیز در ادامه این جلسه نیز در ارتباط با مشکلات کارگری و پیگیری درخواست‌های کارگران، گفت: هیچ ارگانی بهتر از خود شهرداری نمی‌تواند مسایل مربوط به کارگران مجموعه را بررسی و رفع کند.

وی افزود: کارگران می‌توانند در صورت هرگونه درخواست یا شکایت در راستای پیگیری حقوق و مزایای خود، به مجموعه مدیریت بازرسی شهرداری رجوع کنند.

احمد ملایی‌نسب، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بندرعباس نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به فعالیت کارگران بخش تنظیف در قالب نیروهای شرکتی و پرداخت حقوق آنها از طریق شرکت‌های پیمانکاری مذکور، ممکن است در موردی خاص پرداختی برخی افراد با انتقاد همراه باشد که در این ارتباط نیز، شماره تلفن‌ 137 و شماره پیامکی و فضای مجازی 09051644522 مدیریت بازرسی شهرداری بندرعباس پیگیری‌کننده حق و حقوق و شکایات کارگران است.

وی بیان کرد: چنانچه هرکدام از شرکت‌های تامین نیروی کارگری کوتاهی در پرداخت داشته باشند، با پیگیری از سوی کارگران نسبت به برخورد جدی اقدام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هرمزگان شهرداری بندرعباس کارگران استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین

حجت الاسلام علی مصطفوی رییس کل دادگستری استان قزوین پس از انتصاب در پست جدید رییس کل دادگستری استان گفت: کسی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضایی هرگز دست رد به او نمی‌زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلا با ما مشورت نگرفتی و در این شرکت سرمایه گذاری کردی، به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آنها به زودی مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی اضافه کرد: در این اوضاع اقتصادی شاید ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم بالایی نباشد، اما برای عده‌ای همین ارقام نیز مهم است که باید با همدلی همه نیرو‌ها به حل این مشکلات اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع اخیری که در استان رخ داده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هرحال اتفاقی است که رخ داده و ممن یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند