Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:32:59 GMT

120 پروژه عمرانی در ارس فعال است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۳۳۶۵

120 پروژه عمرانی در ارس فعال است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: از ابتدای امسال 120 پروژه عمرانی در محدوده‌های جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی بیگلو فعال بوده و عملیات احداث ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، حبیب زمانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پروژه‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس در سطح مناطق چهار گانه با هزار و 750 میلیارد ریال در حال احداث هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 70 درصد پروژه های فعال در ارس در زمینه تامین زیرساخت های اصلی است، اضافه کرد: استراتژی عمرانی ارس تسریع در اجرا، تکمیل و بهره برداری از زیرساخت های اصلی و مورد نیاز تولیدکنندگان و ارتقاء سطح کیفی زندگی ارسوندان است.

زمانی گفت: علی‌رغم وجود تنگناهای درآمدی و به تبع آن تقلیل محسوس درآمدهای عمومی، با تاکید و حمایت مدیرعامل سازمان اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی نظیر آب و فاضلاب، برق، گاز، دیتا و مخابرات هدف و استراتژی معاونت فنی و زیربنایی ارس بوده و پروژه های مختلف در حال اجرا هستند.

معاون فنی و زیربنایی ارس اظهار کرد: احداث و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و خانگی ارس، مساعدت در تکمیل تصفیه خانه آب شرب، افزایش و بهینه سازی خطوط انتقال و توزیع برق در سطح منطقه، توسعه و بهره برداری از خطوط انتقال گاز در داخل محدوده، افزایش و توسعه زیرساخت‌های مخابرات و دیتا (فیبر نوری)، اجرا و بهره برداری از زیرساخت‌های حمل و نقل نظیر راهسازی و احداث پل‌های ارتباطی جهت تردد ایمن بخش ترانزیت باری و مسافری نمونه‌ای از اقدامات انجام یافته در این زمینه است.

زمانی گفت: مناقصه‌های متعددی در حال طی فرآیند قانونی برگزاری مناقصات هستند که بعد از عقد قرارداد اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی

امیرحمزه خزایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه طرح آبرسانی به روستا‌ها دارای تنش آبی را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، گفت: در تلاش هستیم طی یکی‌دو ماه آینده پروژه‌ها مذکور احداث شود.

احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی بوده که خزایی به آن اشاره کرد.

وی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن سخن گفت و افزود: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

خزایی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

وی در اشاره به خدمات غیرعمرانی به توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی؛ ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم تحریر؛ توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف؛ کمک به آزادسازی یک‌هزار و ۷۰۰ زندانی مالی؛ ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار جوان جویای کار؛ توزیع بیش از ۹ هزار متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی اشاره کرد.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فرغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه