Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@17:44:14 GMT

دردسر تازه ترامپ در ماجرای " اوکراین گیت "

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۳۴۳۶

با بالاگرفتن ماجرای افشای مکالمه ترامپ با همتای اوکراینی اش خبر‌ها حاکیست وزیر امور خارجه آمریکا هم جزو مقاماتی بوده که هنگام این تماس تلفنی حضور داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس اطلاعاتی که چندی پیش فاش شده، "دونالد ترامپ " دوم مرداد در گفتگوی تلفنی با "ولادیمیر زیلنسکی " از او خواسته پرونده قضایی علیه هلدینگ «بریسما» را که «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» عضو هیأت مدیره آن است، پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" جو بایدن " از نامزد‌های حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ست. ترامپ در ازای دریافت این اطلاعات علیه رقیب سیاسی خود، وعده افزایش کمک نظامی را به اوکراین داده است.   با افشای این خبر مجلس نمایندگان آمریکا، فرایند استیضاح رئیس جمهور را آغاز کرده است. همزمان قانونگذاران دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا «رودی جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ را برای ارائه توضیحات درباره اسناد به دست آمده در ماجرای "اوکراین‌گیت "احضار کردند. روسای سه کمیته روابط خارجی، اطلاعاتی و نظارت در مجلس نمایندگان از " رودی جولیانی " خواسته‌اند اسناد مربوط به این تحقیقات را تا پانزدهم اکتبر (بیست و سوم مهر) تحویل آن‌ها دهد، در غیر این صورت امکان دادگاهی شدن جولیانی وجود دارد. همزمان وکلای مدافع "افشاگر ناشناس "مکالمه تلفنی "ترامپ و زیلنسکی " اعلام کردند: جان موکلشان در خطر است. دموکرات‌ها می‌گویند؛ فرد افشاگر بزودی در کنگره شهادت می‌دهد اما زمانی که برای محافظت از هویت وی، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ترامپ اوکراین اوکراین گیت دردسر استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی