Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز می شود، اظهار داشت: یادواره شهدای دفاع مقدس را در این هفته برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۱۱ برنامه مهم و در مجموع ۳۱ برنامه با کیفیت در هفته ناجا در لرستان برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان را در این هفته داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، راهپیمایی و همایش پیاده روی بزرگ عاشوراییان، شرکت در نماز جمعه و... از دیگر برنامه های هفته ناجا در لرستان است.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی فرماندهی انتظامی لرستان در هفته ناجا برگزار خواهد شد که در این مراسم از پرسنل و مسئولان ساعی و خانواده شهدا تجلیل می شود.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه حضور روسای کلانتری ها و پلیس پیشگیری در مساجد و جلسات پرسش و پاسخ به مردم را در این هفته خواهیم داشت، گفت: برگزاری مانور شهری موتورسیکلت سواران قانون مند را در مرکز استان برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه آغاز ویدئو کنفرانس پروژه های عمرانی فرماندهی انتظامی لرستان را خواهیم داشت، تصریح کرد: ۹۸ خانه سازمانی شروع می شود، عملیات ۸ ستاد، ۱۵ کلانتری و ۵ ساختمان پلیس راهور را شروع خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: کلانتری ۱۷ پارسیلون، پاسگاه انتظامی شیروان بروجرد، ساختمان نیروی انسانی، یادمان شهید گمنام و تندیس میدان پلیس را نیز بهره برداری خواهیم کرد.

سردار مهدیان نسب با تاکید بر اینکه رونمایی از شناسنامه شهید سید نورخدا موسوی، افتتاح سالن ورزشی و تعدادی دیگر از پروژه ها را در هفته ناجا در دستور کار داریم، افزود: فرمانده انتظامی لرستان ۵۰۰ شهید، ۱۲۰۰ جانباز و ۳۹ آزاده سرافراز دارد؛ در هفته ناجا یکی از برنامه های در دستور کار سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره پلیس برگزیده، همایش طلایه داران فرهنگ و همیاران پلیس، پلیس یاران جوان و راهوران محله از دیگر برنامه های هفته ناجا در لرستان است، گفت: با پیشکسوتان و چهره های قدیمی ناجا دیدار خواهیم کرد و بازدید دانشجویان از مرکز تجمیع پاسخگویی پلیس از دیگر برنامه ها است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: محموله ای از مواد مخدر در منطقه فلک الدین خرم آباد را در راستای مبارزه با مواد مخدر امحاء خواهیم کرد.

کد خبر 4733751

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان خرم آباد هفته ناجا هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند گردشگری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد