Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل امور دانشجویی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای نحوه ثبت درخواست وام‌های دانشجویی را اعلام کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل امور دانشجویی دانشگاه تهران درخصوص ثبت درخواست وام‌های دانشجویی، اطلاعیه‌ای زیر صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، با عنایت به الزام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبنی بر ثبت درخواست وام در سامانه پورتال دانشجویی https://bp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

swf.ir، لازم است متقاضیان علاوه بر ثبت درخواست در سامانه گلستان ems.ut.ac.ir در سامانه پورتال نیز درخواست‌های خود را ثبت نمایند.

گفتنی است، ثبت درخواست وام در هر دو سامانه الزامی است در غیر این صورت وام تعلق نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وام دانشجویی دانشگاه تهران ثبت درخواست وام دانشجویی اطلاعیه سامانه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی