Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست ستاد برنامه ریزی بیست و دومین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی استان بوشهر، گفت: این انتخابات به صورت هماهنگ کشوری یکم آبان برگزار می‌شود که در نوبت صبح ساعت ۹ و در نوبت عصر ساعت ۱۴ در مدارس استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس فتحی افزود: طبق پیش بینی‌های آموزش و پرورش استان و براساس جمعیت دانش آموزی یک هزار و ۵۵۰ مدرسه استان، انتخابات شورا‌های دانش آموزی برگزار خواهند کرد.

او با بیان اینکه دانش آموزان پایه سوم دوره ابتدایی به بالاتر قابلیت شرکت و نامزد شدن در این انتخابات را خواهند داشت، ادامه داد: حدود ۱۷۳ هزار دانش آموز واجد شرایط شرکت در انتخابات شورا‌های دانش آموزی خواهند بود که ۸۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز آن دختر و ۸۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز آن پسر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: طبق پیش بینی امسال ۲۱ هزار دانش آموز دختر و ۱۸ هزار و ۵۷۰ دانش آموز پسر در این انتخابات داوطلب عضویت خواهند بود که از این تعداد دانش آموز، ۱۲ هزار و ۲۷۰ دانش آموز به عنوان منتخبین شورا‌های دانش آموزی در مدارس استان انتخاب خواهند شد.

فتحی افزود: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی از اولویت‌های برگزار کنندگان این انتخابات در آموزش و پرورش استان است و انتخابات ۵۰ درصد مدارس مرکز استان و همچنین درصدی از مدارس مناطق دیگر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

او به ناظران انتخابات شورا‌های دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ناظران استانی از مناطق همجوار هر منطقه انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ک

انتخابات شورا‌های دانش آموزی بوشهر برگزار می‌شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی