Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@16:44:54 GMT

120 پروژه عمرانی در ارس فعال است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۴۶۹۳

120 پروژه عمرانی در ارس فعال است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: از ابتدای امسال 120 پروژه عمرانی در محدوده‌های جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی بیگلو فعال بوده و عملیات احداث ادامه دارد.

حبیب زمانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پروژه‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس در سطح مناطق چهار گانه با هزار و 750 میلیارد ریال در حال احداث هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 70 درصد پروژه های فعال در ارس در زمینه تامین زیرساخت های اصلی است، اضافه کرد: استراتژی عمرانی ارس تسریع در اجرا، تکمیل و بهره برداری از زیرساخت های اصلی و مورد نیاز تولیدکنندگان و ارتقاء سطح کیفی زندگی ارسوندان است.

زمانی گفت: علی‌رغم وجود تنگناهای درآمدی و به تبع آن تقلیل محسوس درآمدهای عمومی، با تاکید و حمایت مدیرعامل سازمان اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی نظیر آب و فاضلاب، برق، گاز، دیتا و مخابرات هدف و استراتژی معاونت فنی و زیربنایی ارس بوده و پروژه های مختلف در حال اجرا هستند.

معاون فنی و زیربنایی ارس اظهار کرد: احداث و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و خانگی ارس، مساعدت در تکمیل تصفیه خانه آب شرب، افزایش و بهینه سازی خطوط انتقال و توزیع برق در سطح منطقه، توسعه و بهره برداری از خطوط انتقال گاز در داخل محدوده، افزایش و توسعه زیرساخت‌های مخابرات و دیتا (فیبر نوری)، اجرا و بهره برداری از زیرساخت‌های حمل و نقل نظیر راهسازی و احداث پل‌های ارتباطی جهت تردد ایمن بخش ترانزیت باری و مسافری نمونه‌ای از اقدامات انجام یافته در این زمینه است.

زمانی گفت: مناقصه‌های متعددی در حال طی فرآیند قانونی برگزاری مناقصات هستند که بعد از عقد قرارداد اطلاع رسانی می‌شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی