Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کاپیتان سابق شیاطین سرخ از عملکرد این تیم راضی نیست.
به گزارش آریا، روی کین می‌گوید تماشای مسابقات منچستریونایتد در این فصل دشوار است.
به نقل از سایت گل، تساوی 1-1 منچستریونایتد و آرسنال باعث شد تا تیم میزبان پس از گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر، در رده دهم جدول قرار داشته باشد. یونایتد حالا از 16 بازی قبلی خود فقط 4 برد کسب کرده است و هافبک سابق تیم از لزوم وجود اراده‌ای قوی برای عوض کردن شرایط می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تماشای مسابقات آن‌ها دشوار است ولی شرط می‌بندم اوضاع برای خود بازیکنان هم سخت است. اوضاع باب میل آن‌ها نیست ولی باید ثابت قدم بود و پشتکار داشت تا در نهایت شرایط عوض شود. اما نیاز دارند سریعا برای به دست آوردن مقداری اعتماد به نفس، نتیجه بزرگی کسب کنند.  
کین معتقد است بدترین شروع تاریخ منچستریونایتد در لیگ برتر پس از گذشت هفت هفته، به خاطر فقدان خودباوری در میان بازیکنان این تیم رقم خورده است.
صحبت از برنده شدن مستمر در بازی‌ها و به دست گرفتن کنترل کار است. تیم تلاش خودش را انجام داد ولی کیفیت لازم را نداشت. یونایتد می‌توانست 2-0 یا 3-0 برنده شود ولی به آرسنال هم باید آفرین گفت چون در بین دو نیمه واکنش خوبی به نتیجه بازی داشتند. اما به تلفیقی از خودباوری و اعتماد به نفس نیاز است. یونایتد حریفان را به زانو در نمی‌آورد، بلکه روی ضد حملات به گل می‌رسد و این وضعیت کنونی تیم است.
با همه این تفاسیر، کین معتقد است که باید فرصت بیشتری به اوله گونار سولسشر داد.
به نظرم عالی بوده است؛ یک آدم خوب و صادق. در حال حاضر وضعیت تیم سخت است اما شش-هفت بازیکن در حال یادگیری مسیر خود هستند. هیچ کدام از ما صبور نیستیم و می‌خواهیم موفقیت در سریع‌ترین زمان ممکن فرا برسد ولی باید به این مرد فرصت داد. او ناراحت است و فشار زیادی را متحمل می‌شود ولی قطعا خودش هم به خاطر برنده نشدن به آن میزان استاندارد، ناراحت خواهد بود. حالا که این شغل را به او داده‌اند، باید در چند پنجره نقل و انتقالاتی از او حمایت کنند. آیا روزهای سخت‌تری در پیش است؟ خیلی‌ها چنین باور دارند ولی باید به پای او ماند.  
او همچنین باور داشت یونایتد برای جنگیدن جهت قرار گرفتن در بین چهار تیم بالانشین جدول، نیاز به تقویت شدن دارد ولی شک داشت باشگاه بتواند بازیکنان مناسبی را در ژانویه به خدمت بگیرد.
فقدان کیفیت حس می‌شود و به نظرم این برای آن‌ها نگران کننده است. کمبود گل و موقعیت گل، نگرانی بزرگی برای اوله و کادر دستیارانش خواهد بود. باید در ژانویه خرج کنند و به نظرم همین کار را هم خواهند کرد ولی سوال اینجاست که آیا در ژانویه واقعا بازیکنان سطح بالایی در دسترس هستند؟ بر اساس نمایش‌هایی که از یونایتد دیده‌ام، اگر قرار باشد تیمی مثل لستر یا وست هم به تاپ فور برسد، امسال سال آن‌هاست. بر اساس بازی امشب (دوشنبه)، هیچ یک از این دو تیم (منچستریونایتد و آرسنال) در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار نمی‌گیرند.

 

منبع: طرفداری


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روی کین سولسشر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه

مسعود قنبری، جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به کنسلی برنامه مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز با توجه به شرایط جوی استان، گفت : مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور قرار بود سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داستند، ادامه داد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی مبنی بر بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برنامه را به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول کردیم.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در توضیح برنامه‌های گرامیداشت حماسه غرورآفرین بازی‌دراز، تصریح کرد: روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار و روز پنجشنبه هم از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت.

وی از پیش‌بینی حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از ۲۵ استان در این مراسم سخن گفت و افزود: آمادگی لازم را برای برگزاری این مراسم داریم.

قنبری، از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌های به صورت خودجوش برپا خواهد شد.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز به دنبال تبادل فرهنگ بین کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!