Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@18:05:52 GMT

بازپرس فیلترکننده تلگرام بازداشت شد+عکس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۴۸۷۴

بازپرس فیلترکننده تلگرام بازداشت شد+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری تسنیم نوشته است که "«ب.ق» روز جمعه هفته گذشته با دستور قضایی بازداشت و راهی زندان شده است."

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ بازداشت این بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت در راستای برخورد با فساد در درون قوه قضائیه صورت گرفته است.

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری نیز نوشته است که بیژن قاسم‌زاده بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شده و در زندان اوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «از خوش خدمتی‌های او علاوه بر صدور قرارهای سنگين برای بسياری فعالين يکی هم فيلتر تلگرام بود.»

بیژن قاسم‌زاده پیشتر به عنوان بازپرس شعبه ویژه ورزش دادسرای کارکنان دولت و بازپرس پرونده حمید بقایی هم فعالیت کرده است.

بیژن قاسم زاده، بازپرسی است که حکم فیلتر تلگرام و بازداشت امیرحسین تتلو را صادر کرد. پیش از این هم اخبار تائید نشده‌ای در باره اتهامات فساد مالی آقای قاسم‌زاده منتشر شده بود.

در ماه‌های اخیر و پس از ریاست سید ابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه، شماری از مقام‌های این قوه از جمله اکبر طبری معاون اجرایی این قوه در زمان ریاست آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، به‌خاطر اتهامات مربوط به فساد بازداشت شده‌اند.

رئیسی روز گذشته دوباره بر برخورد با فساد تاکید کرد و گفت "دست کسانی را که به بیت المال دست درازی کرده‌اند نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم."

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تلگرام قوه قضائیه زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران پر شد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارندگی‌های اخیر حجم ذخیره سد چمشیر ۲۰ میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم نیز یک میلیون متر مکعب افزایش داشته و هم اکنون میزان ذخیره سد چمشیر به بیش از ۷۳۰ میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم به ۹ میلیون متر مکعب رسیده است.

وی عنوان کرد: سد کوثر نیز ۱۴ فرودین ماه امسال سرریز آن شروع شد که با توجه به پیش بینی بارندگی‌های اخیر قبل از آغاز بارش‌ها، مجدد خروجی کوثر را ۶۰ متر مکعب در ثانیه افزایش دادیم که بتواند سیلاب‌های احتمالی را کنترل کند.

مصلح با بیان اینکه هم اکنون سد کوثر با ۱۰۲ مترمکعب برثانیه در حال رهاسازی آب است، ابراز کرد: حجم سد کوثر گچساران ۵۸۰ میلیون متر مکعب بوده که  آب ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت کشور شامل مردم ۲۰ شهر و دو هزار روستا در استان‌های مختلف را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سد شاه قاسم یاسوج ۱۰ میلیون متر مکعب حجم ذخیره دارد که در بارش اخیر حدود یک میلیون متر مکعب وارد مخزن شد و اکنون تا سرسریز شدن یک میلیون متر مکعب حجم خالی دارد.

مصلح با اشاره به اینکه بیشترین بارش در سامانه اخیر طبق اطلاعات ایستگاه باران‌سنجی طسوج، در بالادست سد کوثر و به میزان ۱۲۷ میلیمتر بوده است، افزود: همچنین بیشترین بارش ثبت شده در سال آبی جاری در ایستگاه طسوج شهرستان چرام به وقوع پیوسته که به میزان ۱۴۳۶ میلیمتر بوده است.

وی این را هم گفت که میانگین بارش استان هم‌اکنون به بیش از ۷۰۳ میلیمتر رسیده که نسبت به دراز مدت بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است

دیگر خبرها

  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • لبه تیغ
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی