Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خالد بن فرحان آل سعود» شاهزاده معارض سعودی دوشنبه (۳۰ سپتامبر) در صفحه توئیتر خود فاش کرد که «بزودی زود شاهد این خواهیم بود که بن سلمان خیانت‌کار خود را شاه معرفی کند».

شاهزاده معارض سعودی مقیم آلمان با اشاره به مرگ «فیصل الشعیبی» محافظ گارد ملک سلمان در آگوست سال ۲۰۱۵ در مغرب و قتل اخیر محافظ دیگر وی به نام «عبدالعزیز الفغم» گفت که بن سلمان با حذف گارد حفاظتی پدرش، خیلی زود خود را به عنوان شاه عربستان سعودی معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




توییت خالد بن فرحان درباره مرگ الشعیبی محافظ شاه در سال ۲۰۱۵




بن فرحان در ادامه فاش کرد که این طرح بن سلمان با همکاری و هماهنگی دستگاه اطلاعاتی آمریکا (سیا) اجرایی می‌شود. شاهزاده سعودی افزود: «طرحی که اجرا خواهد شد شامل تغییر گارد شخصی ملک سلمان و جایگزین کردن مزدوران بلاک واتر است تا زمینه برای اعلام محمد بن سلمان به عنوان شاه سعودی فراهم شود».


توییت خالد بن فرحان درباره بن سلمان



صبح روز یکشنبه مصادف با ۲۹ سپتامبر سال جاری (هفتم مهرماه) بود که منابع سعودی اعلام کردند «عبدالعزیز الفغم» محافظ شخصی ملک سلمان به دلیل «اختلاف شخصی با دوست خود به نام ممدوح بن مشعل آل علی به قتل رسید.





کشته شدن محافظ شخصی شاه سعودی به دست دوستش ممدوح، مورد تشکیک بسیاری از کاربران فضای مجازی و معارضان عربستانی قرار گرفته است؛ به خصوص اینکه نیرو‌های امنیتی قاتل را در محل ارتکاب جرم به ضرب گلوله کشته‌اند. سخنگوی پلیس سعودی گفته است که مأموران ناچار شدند ممدوح را به قتل برسانند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کرده باشند، اما برخی کاربران نوشته‌اند که شاید کشته شدن سریع قاتل برای سر پوش گذاشتن بر روی برخی حقایق صورت گرفته است.

در همین ارتباط، «سعد الفقیه» معارض مشهور سعودی در گفتگو با پایگاه خبری «الخلیج اونلاین» گفت که «بن سلمان در قتل عبدالعزیز الفغم محافظ شخصی شاه سعودی نقش داشته و بن سلمان دستور قتل وی را داده است به خصوص اینکه الغفم در داخل کاخ، ولی عهد سعودی کشته شده است».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عربستان سعودی محافظ ملک سلمان محمد بن سلمان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.



کد خبر 847033 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه عربستان سلمان بن عبدالعزیز - عربستان

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد