Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:20:45 GMT

چشمه‌های آبگرم بستک ظرفیت مناسبی برای گردشگری

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۶۴۷۵

چشمه‌های آبگرم بستک ظرفیت مناسبی برای گردشگری

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان روز سه شنبه دردیدار با امام جمعه شهرستان بستک گفت: وجود چشمه‌های آبگرم «تدرویه»، «فتوییه» و«فاریاب» بستک فرصت طبیعی و خدادادی برای خلق ثروت و ایجاد شادی درمردم است و نباید مشکلات محدودی همچون کمبود اماکن اقامتی در جذب گردشگر تاثیر بگذارد.

هوشنگ ملایی افزود: بستک ظرفیت بسیار بالایی دربخش گردشگری دارد وفعالان هرمزگان باید به این باور برسند که از طریق توسعه گردشگری وتوجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دراین بخش وجود دارد می‌توان اقتصاد شهرستان را متحول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ظرفیت وفرصت استفاده از این نعمت و ثروت طبیعی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان همچنین بااشاره به سد لاور میستان به عنوان تنها تامین کننده منابع آب شرب شهربستک و اهمیت آب در منطقه، توجه به منابع آب این ناحیه را جزو اولویت‌های این شرکت دانست.

وی گفت: باتوجه به محرومیت منطقه، اجرای این طرح باعث ثبات اشتغال در محدوده مورد مطالعه می‌شود که یکی از اهداف کلی و سیاست‌های کلان دولت است.

شهرستان بستک در ۲۲۰کیلومتری شمال غربی هرمزگان واقع شده است. 

۷۱۹۵/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری شرکت آب منطقه ای هرمزگان بستک آبگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به طرح های در حال اجرا برای جبران بخشی از کمبود آب مشهد گفت: برای خدمت رسانی موثر و بیشتر به مشترکان شهری و روستایی زیرمجموعه این شرکت و نیز بهره مندی و دسترسی مشترکان به آب شرب سالم و بهداشتی، ۱۰ مخزن ذخیره جدید با ظرفیت ۹۰ هزار و ۷۵۰ مترمکعب طی سال گذشته به بهره برداری رسید.
حسین اسماعیلیان افزود: از مجموع ۱۰ مخزن جدید، ۳ مخزن با ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب در حوزه پهنه مشهد به بهره برداری رسیده و ۷ مخزن دیگر در مناطق روستایی شامل شریف آباد، دوله، برج موری، چشمه علیمو، دهنه چهل و جرخشک، بالنده و ده غیبی با ظرفیت ذخیره سازی ۷۵۰ مترمکعب آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: افزایش ظرفیت مخزن ذخیره آب، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که نقش موثری در مدیریت توزیع در شهرستان مشهد دارد.

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • چشمه اصلی آبگرم معدنی «موییل» در ارتفاعات دامنه کوه سبلان
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد