Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: شهدا در این میدان آمدند تا کرامت، عزت، عبادت، بندگی خدا و ولایت حق را تثبیت کنند و طاغوت را بشکنند و این هدف شهدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در یادواره شهدای نیروی انتظامی که امروز (سه شنبه ۹ مهر) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: جریان شهادت تا قیامت و ظهور منجی عالم بشریت ادامه دارد و فرزندان پیشکسوت حمایت از دین در عرصه شهادت، جانفشانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند متعال در قرآن، روشنایی و تاریکی را مقابل هم قرار داده و نشان داده بنای خدا این است همراهان خود و مومنان را از تاریکی به سمت نور، از جهالت به سمت علم، از حقارت به سوی کرامت و از شیطان به سوی خود پیش ببرد.

 

وی عنوان کرد: در مقابل خداوند، طاغوت قرار دارد و می خواهد انسان ها را از عزت به ذلت، از کرامت به حقارت و بیچارگی و از عبادت خدا به عبادت طاغوت و رفتارهای پست حیوانی سوق دهد.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: شهدا در این میدان آمدند تا کرامت، عزت، عبادت، بندگی خدا و ولایت حق را تثبیت کنند و طاغوت را بشکنند و این هدف شهدا بود و ما از زمانی که انقلاب اسلامی را دنبال کرده ایم و تاکنون، این امر را در مسیر شهدا مشاهده می کنیم.

 

وی تصریح کرد: خداوند متعال اراده کرده است، حق را با کلماتش محقق کند؛ حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت عیسی، حضرت موسی، رسول اکرم، حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه هدی و شهدا، کلمة الله هستند و خدا می خواهد با کلام و کلمه خود حق را بر پای دارد و کاری کند حق محقق شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین توضیح داد: بر اساس آیات قرآن کریم خداوند اراده کرده است ریشه کافران را قطع کند و بخشکاند و آنها را به نابودی بکشاند چراکه حق محقق شود و باطل از بین رود، حتی اگر این امر خوشایند مجرمان نباشد.

 

وی اضافه کرد: خداوند می فرماید در جنگ بین حق و باطل، اراده ما این است، حق محقق شود و باطل از بین رود و این حقیقتی است که امام حسین (ع) هم در خصوص آن فرمود آیا نمی بینید که به حق عمل نمی شود، آن که ایمان دارد آرزوی شهادت می کند و نمی تواند بایستاد و تماشا کند هر بلایی بر سر حق آید و اهل باطل هر کاری می خواهند در دنیا انجام می دهند.

 

آیت الله عابدینی اظهار کرد: امام حسین (ع) فرمود مانند من با کسی مانند یزید بیعت نمی کند و کنار نمی آید و شهدا همه می خواهند بگویند ما با امام حسین (ع) بیعت کرده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا پیشقدم شدند تا ما این باورها را پیدا کنیم و این اعتماد در ما به وجود آید و ما خاک پای شهدا را می بوسیم و به فرهنگی که شهدا برای ما آوردند، احترام می گذاریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: ان شاالله اهداف نهضت قیام امام حسین (ع) بیش از پیش محقق شود؛ ایران قیام کرد امام آمد و الان دارد اتفاق بزرگی رخ می دهد و دارد قیام جهانی صورت می گیرد و ۲۰ تا ۲۵ میلیون نفر راهی کربلا هستند و اگر جهان قیام کند امام زمان (عج) خواهد آمد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین کانون های مساجد هفته دفاع مقدس ارزانی مساجد نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیروی انتظامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان