Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمد حسنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت : در راستای طرح ایمن سازی وآموزش راکبین موتور سیکلت تعداد ۷۰ ست کلاه ایمنی با حضور پلیس راه استان،فرماندار و شهردار شهرستان ایوان برگزارشد.

او ادامه داد : هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح آگاهی ایمنی راکبین موتور سیکلت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی افزود: با توجه به آسیب پذیر بودن راکبین موتورسیکلت سوار در تصادفات و ناآگاهی برخی از این افراد از خطراتی که با عدم رعایت قوانین برای خود و دیگران به وجود می آورند که در همین راستا این طرح اجرا شد.

او اضافه کرد : موتور سیکلت سوران با توجه به رعایت قانون و استفاده از کلاه ایمنی در زمان تردد در جاده از بروز خطرات احتمالی به ویژه ضربه به سر در تصادفات جلوگیری کنند.

در این مراسم فرماندار شهرستان ایوان، شهردار و فرمانده پلیس راه استان شرکت داشتند و بر لزوم رعایت نکات ایمنی در جهت کاهش تصادفات جاده ای تاکید نمودند.

لازم به ذکر است: در راستای طرح های ارتقا ایمنی 220 کلاه ایمنی در 6 ماه نخست سالجاری در استان ایلام توزیع شده است.

انتهای پیام/

توزیع ۲۲۰ کلاه ایمنی در ۶ ماه سالجاری در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام

جاده قاضی‌خان - بدره با طول ۱۳ کیلومتر، سیروان را در استان ایلام از بن‌بست خارج و به شهر بدره متصل کرد و در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.

ساخت این جاده به‌دلیل پستی و بلندی‌های شدید و همچنین وجود رودخانه‌ها و ارتفاعات کوهستانی یکی از پرهزینه‌ترین پروژه‌های راهسازی محسوب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • لحظه عبور موتورسوار خوش شانس از رودخانه ؛ فقط چند ثانیه کافی بود تا ...| ویدئو
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود